  • 11. Data: 2010-07-23 15:16:43
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    > Mnie ta akcja kosztowała 10% zniżek na OC + naprawa swojego, w gratisie
    > mam święty spokój że sprawa się zakończyła pomyślnie dla poszkodowanej.

    Problem jest taki, ze niektorzy beda sie szmacic dla owych 10% znizek...

    m.

  • 12. Data: 2010-07-23 15:22:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem kiedyś podobną sytuacje, z tym że to ja zaparkowałem w bagażniku
    > kogoś. Z początku wyglądało tylko na pokiereszowany zderzak, więc
    > powiedziałem ze pokryje straty. Tamta pani była z lekka zdezorientowana i
    > nie ogarniała co się stało, więc łykała wszystko co mówiłem, właściwie
    > mogłem sobie pojechać i olać sprawę. Zostawiłem jej moje namiary, włącznie
    > z numerem polisy.
    > Następnego dnia, po wizycie u mechanika, zadzwoniła i podała cenę 3000zł,
    > grzecznie powiedziałem żeby zrobiła użytek z tego numeru polisy.

    U mnie szkody zostały oszacowane na ok 10 tys (nie licząc utraty wartości
    auta - kolejne kilka tys), mimo że ich praktycznie nie widać (ludziska
    którzy oglądali tył mojego ceeda na zlocie mogą zaświadczyć) a auto od tego
    czasu przejechało z 6 kkm.

    Więc czasem można się zdziwić, ile się jest w plecy na olaniu naprawy
    zderzaka.

  • 13. Data: 2010-07-23 15:58:13
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-23 13:45, Cavallino pisze:
    > Gość który ruszając na światłach wjechał mi w zderzak zapłacił 300 zł.
    > Nie wiem ile punktów.

    To co ty robiłeś? Ruszyłeś do tyłu czy Ci zgasł?
    Czy po prostu koleś z tyłu zapomniał, że nie
    jest pierwszy na światłach?

    Swoją drogą... były jakiekolwiek uszkodzenia,
    czy wezwaliście policję, bo mieliście za dużo czasu?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 14. Data: 2010-07-23 16:01:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To co ty robiłeś? Ruszyłeś do tyłu czy Ci zgasł?
    > Czy po prostu koleś z tyłu zapomniał, że nie
    > jest pierwszy na światłach?

    Dokładnie.
    Przede mną były jeszcze ze dwa auta.

    > Swoją drogą... były jakiekolwiek uszkodzenia,

    Za dużo nie było widać, ale w ASO wyszło 10 tys.
    A ubezpieczyciel wypłacił 4 tys bezspornego odszkodowania i nie reaguje na
    odwołania.
    Będzie trzeba do sądu iść.

    > czy wezwaliście policję, bo mieliście za dużo czasu?

    Zawsze wzywam, gdy ktoś do bankomatu po gotówkę od razu nie leci.

  • 15. Data: 2010-07-23 16:02:41
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Rychu pisze:

> [...]
    > jest pierwszy na światłach?
    >
    > Swoją drogą... były jakiekolwiek uszkodzenia,
    > czy wezwaliście policję, bo mieliście za dużo czasu?

    polska jezyka -trudna jezyka....
    Toż napisał jak wół jak było...

  • 16. Data: 2010-07-23 16:57:45
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Cavallino wygenerował w news:i2c7ch$m2b$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > Zawsze wzywam, gdy ktoś do bankomatu po gotówkę od razu nie leci.

    Na miejscu stłuczki na oko wyceniasz wartość strat? A pewny jesteś, że się
    nie pomylisz?
    Jak w poprzednim aucie dziewczę mi zdjęło zderzak i minimalnie wgniotło
    nadkole, to na miejscu chciałem od niej 300zł do ręki - za rzeczony
    zderzak tylko, bo na moje oko tyle było szkód - całe szczęście dziewczę
    się nie zgodziło. Z jej ubezpieczalni wyjąłem 1600 albo 1800zł, już nie
    pamiętam dokładnie, tyle uszkodzeń znalazł ubezpieczalniany wyceniacz...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 17. Data: 2010-07-23 17:01:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dudley" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino wygenerował w news:i2c7ch$m2b$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    > znaków:
    >
    > Na miejscu stłuczki na oko wyceniasz wartość strat? A pewny jesteś, że się
    > nie pomylisz?

    Nie, nie jestem (chyba że to zadrapanie lakieru), więc cieszę się że gość
    nie chciał tym razem płacić.
    Bo pewnie wziąłbym 1000 zł i się cieszył.
    A potem musiałbym dopłacać do naprawy.

  • 18. Data: 2010-07-23 17:08:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Giżyński" <_...@g...pl> napisał

    > Problem jest taki, ze niektorzy beda sie szmacic dla owych 10%
    > znizek...

    No wiesz, to moze byc 20% i to przez pare lat - moze byc taniej
    samemu zaplacic :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-07-23 17:12:58
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Gdyby wezwać policje, to ile mandat kosztuje za takie zdarzenie oraz ile punktów?

    Półtora roku temu kosztowało mnie coś takiego 500 zł mandat + 6 punktów.
    2 tygodnie temu pani spieszyła się do pracy i "chciałam przeskoczyć na
    żółtym", ja stałem już co najmniej 3 sekundy na światłach. Uratował mnie
    hak z tyłu samochodu. U mnie optycznie wgięty plastykowy zderzak i
    trochę wgięta klapa kombi. Jako dżentelmen zgodziłem się na 500 zł.
    Okazało się, że do wymiany obydwa tylne amortyzatory (zgięte), 2 tylne
    sprężyny (pęknięte), tulejki tylnej belki. Koszt wymienionych części 700
    zł + 250 zł robocizna. Szrotowy tylny zderzak to 200 zł + 300 zł
    malowanie. Bycie dżentelmenem jest jednak kosztowne, toteż wożę już z
    sobą "oświadczenie sprawcy kolizji drogowej".

    Z pozdrowieniami
    MJ

  • 20. Data: 2010-07-23 17:32:29
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lip, 17:12, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
    Bycie dżentelmenem jest jednak kosztowne, toteż wożę już z
    > sobą "oświadczenie sprawcy kolizji drogowej".

    Coz, zrobilo mi sie cieplej, jak to przeczytalem, ale u mnie
    szczesciem w tym calym zdarzeniu bylo, ze pani nie trafila mnie
    centralnie, tylko swoim lewym przednim blotnikiem uderzyla w moja
    prawa tylnia krawedz zderzaka - pol lampa tylnia. Pani chciala mnie
    wyminac i obraz pas ruchu z prawej mojej strony, zas ja celowalem w
    srodkowy do jazdy prosto. Tak wiec zostalem trafiony tylko częścią
    siły.