  • Data: 2010-03-14 13:31:30
    Temat: Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:47:08 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

    > * Kyocera FS-1350DN
    > Brzmi rozsądnie.
    > Jak z wielkością ('footprint' uwzględniając ewentualne tacki, podajniki
    > itp.)?

    Ta drukarka nie ma żadnych tacek ani wystających elementów. Jest to
    prostokątny klocek, łatwy do ustawienia w kącie biurka.

    > Dzierżawa też brzmi rozsądnie, łatwiej wrzucić w koszty biura.
    > Jest minimalna liczba stron miesięcznie?
    > U nas to "sezonowa" sprawa, jeden miesiąc z 6 tys. stron, później posucha,
    > i później znów duzo - a kwartalnie czy półrocznie mniej więcej się wyrównuje.

    Koszty dzierżawy ustalasz z dzierżawcą :-), nam zaproponowano stałą
    miesięczną kwotę w której zawarte są koszty serwisu i materiałów
    eksploatacyjnych plus kilka groszy od każdej wydrukowanej strony bez
    miesięcznego minimum. To jest bardzo wygodne rozwiązanie, choćby
    dlatego, iż w razie jakiejś awarii natychmiast dostarczają własną
    rezerwową drukareczkę, a sprzęt robią u siebie.

    > Nie widzę opcji skanera i faksu?

    Sorry, nie zauważyłem tego wymogu. Kyocera robi takie all-in-one, np.
    FS-1128mfp, ale już za całkiem niemałe pieniądze i tu chyba tylko
    dzierżawa mogłaby być rozwiązaniem.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/