  • 1. Data: 2010-11-16 13:10:48
    Temat: Jaki mały dostawczy?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Szukam czegoś w stylu Doblo-Kangoo-Berlingo-Partner w wersji bardziej
    osobowej, niż "blaszanka" do przewozu max 500 kg towaru, ale też na wyjazd
    na wczasy z rodziną i do codziennego wożenia tyłka.
    Co byście doradzili? Zależy mi na długiej gwarancji i wygodzie jazdy. Czego
    mogę się spodziewać po wymienionej na wstępie czwórce, to już mniej więcej
    wiem, ale może są inne marki godne uwagi.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-11-16 14:56:41
    Temat: Re: Jaki mały dostawczy?
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 16 Lis, 13:10, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Szukam czego w stylu Doblo-Kangoo-Berlingo-Partner w wersji bardziej
    > osobowej, ni "blaszanka" do przewozu max 500 kg towaru, ale te na wyjazd
    > na wczasy z rodzin i do codziennego wo enia ty ka.
    > Co by cie doradzili? Zale y mi na d ugiej gwarancji i wygodzie jazdy. Czego
    > mog si spodziewa po wymienionej na wst pie czw rce, to ju mniej wi cej
    > wiem, ale mo e s inne marki godne uwagi.
    > Jacek

    Taniej: Dacia Logan MCV.

    Drożej: Volkswagen Caddy.

    Najlepiej udać się do salonu i każde auto pomacać oraz nim pojeździć.

  • 3. Data: 2010-11-16 20:11:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    > Co byście doradzili? Zależy mi na długiej gwarancji i wygodzie jazdy. Czego
    > mogę się spodziewać po wymienionej na wstępie czwórce, to już mniej więcej
    > wiem, ale może są inne marki godne uwagi.

    Berlingo i Partner to to samo. Jeździ się bardzo fajnie.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2010-11-16 21:25:00
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    > Berlingo i Partner to to samo. Jeździ się bardzo fajnie.

    A nowy Doblo Cargo zdobył nagrodę Van of The Year 2011.

    Pozdrawiam,
    --
    Ludvigus - zawsze wspak, niczym rak

  • 5. Data: 2010-11-16 22:40:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 21:25:00 +0100, Ludvigus napisał(a):

    > A nowy Doblo Cargo zdobył nagrodę Van of The Year 2011.

    No i ci z tego? Nagrodą nie pojedziesz.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2010-11-16 23:26:04
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A nowy Doblo Cargo zdobył nagrodę Van of The Year 2011.

    a o czym to świadczy? poza marketingiem oczywiście?

    brat

  • 7. Data: 2010-11-16 23:49:52
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Laisar" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >Taniej: Dacia Logan MCV.
    >
    >Drożej: Volkswagen Caddy.

    Zwraca uwagę: syrena bosto

  • 8. Data: 2010-11-17 20:16:44
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    He, he.
    Mimo całej mojej sympatii do róznych staroci syreny bym nie chciał ;-)
    To był mój pierwszy samochód (o ile tak można nazwać syrenę) i jakoś mam
    niesympatyczne wspomnienia.
    Jacek