  • Data: 2010-03-06 23:26:17
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650..)
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PrzemekM <p...@w...pl> wrote:

    > Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700. A może jakieś OKI? 5450? 5650?
    > Ktoś coś może jeszcze doda?

    Mam w pokoju OKI c5450 i HP 3505.
    HP drukuje nieco szybciej i znacznie szybciej się nagrzewa, za to OKI drukuje
    znacznie ładniej w kolorze. Ma jakiś inny toner tak że zdjęcia drukowane z HP
    są szare i matowe, natomiast z OKI są takie przyjemnie błyszczące.
    OKI pobiera znaczne ilości prądu, nawet w trybie idle pobiera jakieś 130W, nie
    wiem jak HP nie sprawdzałem.
    OKI ma wewnętrzny duplexer, HP wyciąga na zewnątrz kawałek kartki po czym ponownie
    go wciąga i przewraca. HP ma zarządzanie poprzez WEB interface, OKI tylko z panelu.

    Ja generalnie wolę OKI ponad HP, ale wydaje się że HP jest szybsza szczególnie
    w trybie PostScipt.

    --
    gs