  • 11. Data: 2010-03-05 11:57:07
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu?
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "PrzemekM" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Canon LBP 5050n (bez dupleksu niestety) w tamtym roku płaciłem 645zł,
    > tonery na 1500 stron, ale regenerowane są po 100zł. W pracy mam jeszcze
    > Canon LBP 5000 (459zł, ale już nie ma w sprzedaży), model LBP5100 był z
    > dupleksem. Tonery na 2500 stron też po 100zł (regenerowane). W
    > przeciwieństwie do HP po skończeniu 1 tonera można spokojnie drukować na
    > pozostałych.

    Zapomniałem o jeszcze jednej ważnej rzeczy. DOBRZE by było, gdyby ta
    drukarka bez najmniejszego problemu pracowała z Linuksem.
    --
    PrzemekM

  • 12. Data: 2010-03-05 17:40:13
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    nom <n...@u...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    > Tonery na 2500 stron też po 100zł (regenerowane). W przeciwieństwie do HP po
    > skończeniu 1 tonera można spokojnie drukować na pozostałych.

    W HP jak najbardziej się da, wystarczy zmienić jedną opcję np poprzez wbudowany
    Web Interface.

    --
    gs

  • 13. Data: 2010-03-05 21:06:33
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP 2600v3700v4600)
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-04 12:50, PrzemekM wrote:
> [...]
    > itp. Lubię czytać z papieru więc jakieś dokumenty itd.
    > Założenia dodatkowe:
    > 1. Używana (< 1000zł) lub nowa (< 2000zł).
    > 2. Dostępne zamienniki materiałów w rozsądnych cenach.
    > 3. Sieć!!!
    > 4. Bardzo mile widziany duplex.
    > 5. Nie rozwali mi półki, na której ją postawię :) Nie chcę monstrum 50kg.
    > Nie piszę o trwałości itp. bo to wiadomo, nikt nie chce czegoś co mu się
    > zaraz zepsuje.
    >
    > Pozdrawiam i proszę bardzo proszę o porady i doświadczenia własne.

    Dobrze... Wiem już dlaczego atrament, a nie laser. Wiem, że (podobno) w
    HP też da się drukować bez jednego tonera.

    Teraz proszę o poradę czy brać (laser) HP 2600, 3700 czy 4600? Wiem,
    drukarki totalnie niepodobne, inny target itd. Chcę mieć po prostu
    spokój, kupować GOTOWE zamienniki, wymieniać i drukować. Żona już
    zaakceptowała nawet wymiary HP4600 ;)
    --
    Przemek

  • 14. Data: 2010-03-05 21:30:50
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    PrzemekM <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > drukarki totalnie niepodobne, inny target itd. Chcę mieć po prostu
    > spokój, kupować GOTOWE zamienniki, wymieniać i drukować. Żona już

    W HP 4600 którą mam w biurze przy wydruku z większą ilością koloru kartki
    przyklejają się do fusera i potem jest masa zabawy by to wyczyścić i
    odkleić.
    Zmiana fusera (jakieś 1200PLN) na nowy pomogła na ~2 miesiące i problem wrócił.

    Poza tym to już stara drukarka, nie wiem czy warto to brać.
    Z tych co mamy bardzo dobrze spisują się HP Color LaserJet 3505 i 3800
    Problemów żadnych, szybkie i wydajne. Zamienniki kupujemy z firmy Berolina.

    --
    gs

  • 15. Data: 2010-03-05 21:39:16
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-05 22:30, Grzegorz S wrote:

> [...]
    > odkleić.
    > Zmiana fusera (jakieś 1200PLN) na nowy pomogła na ~2 miesiące i problem wrócił.

    Dzięki za informację.
    --
    Przemek

  • 16. Data: 2010-03-06 11:33:46
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    >Teraz proszę o poradę czy brać (laser) HP 2600, 3700 czy 4600?

    Na 100% nei 2600. To windrukarka i dość kiepsko chodzi pod innymi
    systemami. Poza tym po 25k-30k stron zaczynają się problemy z
    brudzeniem typu pozstawianie artefaktów na wałku i ich powtarzanei na
    papierze. Czysczenie pomaga na chwilę i problem powraca. Naprawa jest
    droższa od drukarki. Przetrenowane na 5-6 egzemplarzach. Poza tym
    komplet oryginalnych tonerów kosztuje drożej niż drukarka a na
    zamiennikach szybko pojawia się problem z brudzeniem któryms kolorem
    skłądowym.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2010-03-06 13:25:51
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650..)
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-06 12:33, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

> [...]
    > komplet oryginalnych tonerów kosztuje drożej niż drukarka a na
    > zamiennikach szybko pojawia się problem z brudzeniem któryms kolorem

    Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700. A może jakieś OKI? 5450? 5650?
    Ktoś coś może jeszcze doda?
    --
    Przemek

  • 18. Data: 2010-03-06 13:36:14
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > On 2010-03-06 12:33, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
    >>

    > Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700. A może jakieś OKI? 5450? 5650?
    > Ktoś coś może jeszcze doda?

    Wpadnij na forum Elektrody, jest tam trochę ludzików zajmujących się
    serwisowaniem zawodowo i zapytaj.
    Mi polecali z uzywek Minoltę MagiColor 23xx na przykład jako bardzo tanią w
    eksploatacji ("tonery z wiadra sypane") tylko kolor drukuje wolno
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewforum.php?f=125

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2010-03-06 14:51:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PrzemekM" <p...@w...pl> wrote in message

    > Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700.

    Sądzisz że 3700 nie będzie mieć problemów opisanych dla 2600
    tylko na podstawie opisu kogoś, kto używał 2600???

    Czy Maciek używał 5-6 egzemplarzy 3700 i napisał że nie mają tego problemu?

  • 20. Data: 2010-03-06 15:00:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Sądzisz że 3700 nie będzie mieć problemów opisanych dla 2600
    > tylko na podstawie opisu kogoś, kto używał 2600???
    >
    > Czy Maciek używał 5-6 egzemplarzy 3700 i napisał że nie mają tego
    > problemu?

    No właśnie

    Ja ze swojej strony mogę napisać tylko że od roku zero problemów mamy z Océ
    CS163 a przemiał ma spory.
    Tylko że nie na ten target Przemek szuka.

    Pozdrofka

    --
    Irokez