  • Data: 2010-12-11 09:23:18
    Temat: Re: Jaki laptop z matow? matryc??
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman wrote:

    > U?ytkownik "jarzabek" <k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Oczywi?cie jakby jeszcze si? nie grza?, nie wa?y? 5 kilo i mia? w
    > miar? wsp??czesne parametry to by?oby fajnie... ale powiedzmy, ?e
    > unios? nawet 4 kg :)
    >
    > Zupe?nie nie istotne parametry:
    > - system (i tak zainstaluj? sobie gentoo)
    > - procesor, karta graficzna (nie gram w nic wsp??czesnego, wi?c byle
    > co)
    > - pami?? (2 GB to dla mnie a? nadto)
    > - czytniki linii papilarnych, tysi?ce z??cz, port?w, itd. pierd??...
    >
    > Najlepiej wej?? do sklepu internetowego wybra? pozycje laptopy i ustawi?

    http://www.komputronik.pl/index.php/product/111675/L
    aptopy/Laptopy_notebooki_/HP_Compaq_625_WT273EA_.htm

    Wybierałem tak w zeszłym roku netbook. Na stronach sklepów było napisane, że
    któryś Samsung (nie pamiętam modelu - następca NC10) ma matową matrycę.
    Nawet strona Samsunga tak miała. Kupiłem go, a potem musiałem ściągać
    oświadczenie serwisu producenta, że w rzeczywistości matryca jest
    błyszcząca, a nie matowa, bo bez tego sklep nie chciał przyjąć zwrotu.
    Internet pomoże znaleźć kilka modeli, ale i tak bez sprawdzenia w sklepie
    się nie obejdzie.