  • Data: 2010-07-29 08:22:51
    Temat: Re: Jaki laptop wybrać?
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół napisał(a):

    > To po co notebook? Stacjonarny taki duży sobie spraw, a
    > potrzeby przenośne załatwiaj małym, lekkim komputerem
    > przenośnym. 15" max, a - z doświadczenia mówię - lepiej
    > coś rzędu 12" lub 13".

    Czytasz watek odpoczatku?
    Stacjonarny mam i chce go zamienic na notegooka.
    4h na takiej kobyle jak piszesz?
    Owszem , Toshiba to umozliwia z tych co do tej pory przejrzałęm.
    Chce lapsa z duza matryca bo tak mi wygodnie.
    Zona ma 15 cali i jest za maly bo meczy mi sie wzrok po godzinie.
    Chce miec duza przestrzen robocza. A jak zapragne ogladac na nim film to
    podepne sobie pod 50cali lcd na scianie i tez nie bedzie problemu.