  • 11. Data: 2010-08-30 15:43:01
    Temat: Re: Jaki laptop w cenie max do 3k
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    kamil wrote:

    > "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

    > A Radoslaw znowu swoje.

    I znów ma racje :) Dorzuciłbym do tego większe szanse na zrujnowanie
    zdrowia.

    BTW, dobija mnie to idiotyczne używanie lapków i innych ajpadów jako
    kiełbasy wyborczej przez naszych "liderów" z Wiejskiej.

    Grzegorz

  • 12. Data: 2010-08-30 21:36:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to, skoro notebook zajmuje dokładnie tyle samo miejsca,
    > co komputer typu all-in-one?

    Szukam czegoś takiego - podaj linka do stacjonarnego komputera z monitorem i
    klawiaturą, który zajmuje "dokładnie tyle samo miejsca" co notebook.

    > Poza tym do pracy z komputerem przenośnym *też* trzeba
    > biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
    > korytarza na czas użycia?
    >
    > Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

    ... ale wtedy nie powiesz dziecku "wypierdalaj z tym komputerem stacjonarnym
    do swojego pokoju" bo wyjdziesznagłupka...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-08-31 05:46:35
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > BTW, dobija mnie to idiotyczne używanie lapków i innych ajpadów jako
    > kiełbasy wyborczej przez naszych "liderów" z Wiejskiej.

    Na miły Bóg rozjaśnij trochę umysł niekumatego.
    To pierwsze rozumiem jako tako, ale o tych "liderach", ni w ząb.

    Artur(m)

  • 14. Data: 2010-08-31 09:58:47
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    m\ wrote:

    > Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości

    > Na miły Bóg rozjaśnij trochę umysł niekumatego.
    > To pierwsze rozumiem jako tako, ale o tych "liderach", ni w ząb.

    Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
    zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo
    minister finansów), a ziom Napieralski to chyba nawet kilka netbooków
    podarował (dużo szerzej przprowadził akcję rozdawnia jabłek, za to plus
    :) Zjawisko lepiej widoczne w okolicy kampanii wyborczych.

    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-08-31 22:52:15
    Temat: [OT] Re: Jaki laptop w cenie max do 3k
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 11:58:47 +0200, Giecze napisał(a):

    > Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia" (niby
    > zamiast papierowych książek, taką bzdurę lansował Pawlak, o zgrozo
    > minister finansów),

    Od kiedy? :-O

    (ciach...)

    [ Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 16. Data: 2010-09-01 12:10:18
    Temat: Re: [OT] Re: Jaki laptop w cenie max do 3k
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Od kiedy? :-O

    Tfu racja, minister gospodarki. To go zwalnia z umiejętności liczenia i
    myślenia ;)

    GC

  • 17. Data: 2010-09-01 12:26:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 14:10:18 +0200, Giecze napisał(a):

    > Tfu racja, minister gospodarki. To go zwalnia z umiejętności liczenia i
    > myślenia ;)

    Nie. Oczywiście, że nie. Ja się po prostu lubię czepiać. :D

    [ Ciekawe dlaczego pieniądze odkładane na "czarną godzinę" wydaje się na ]
    [ ślub? (JoeMonster.org) ]

  • 18. Data: 2010-09-01 12:46:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Giecze" napisał:

    > Mówię o tych tanich handelkach typu "iPad dla każdego ucznia"

    2 lata temu to się nazywało "laptop dla gimnazjalisty".

    > taką bzdurę lansował Pawlak

    Jaki pan, taki kram. Owe laptopy obiecywał osobiście ówczesny premier, do
    dzisiaj pobierający gażę prezesa RM. Warto o tym pamiętać, przy kolejnym
    pytaniu na grupie: "Jaki laptop do 2 kPLN?"

    JoteR

  • 19. Data: 2010-09-01 15:15:50
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    I dziecko zamiast myszki ma używać touchpada?

    -----

  • 20. Data: 2010-09-01 17:25:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.08.2010 23:36, marfi pisze:
    > Szukam czegoś takiego - podaj linka do stacjonarnego komputera z
    > monitorem i klawiaturą, który zajmuje "dokładnie tyle samo miejsca" co
    > notebook.

    http://www.ceneo.pl/Komputery_All-in-one

    Zajmują nawet mniej, jeżeli założyć, że do wygodnej pracy
    z komputerem przenośnym trzeba osobnej klawiatury, myszki,
    a najlepiej również ekranu. No tak, w ostateczności mniejszy
    i lżejszy monitor można postawić na zamkniętym notebooku
    i oszczędzić troszkę miejsca -- ale plątanina kabli pozostanie.
    I ten cudowny zasilacz, albo plątający się na biurku, albo
    leżący gdzieś w kablach lub na dywanie i grożący spaleniem
    się lub czegoś innego...

    > ... ale wtedy nie powiesz dziecku "wypierdalaj z tym komputerem
    > stacjonarnym do swojego pokoju" bo wyjdziesznagłupka...

    Przyznam, że nie rozumiem tego ani jako wypowiedź żartobliwą,
    ani jako wypowiedź serio.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./