  • 1. Data: 2010-08-26 15:55:22
    Temat: Jaki laptop w cenie max do 3k
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
    Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

  • 2. Data: 2010-08-26 16:14:45
    Temat: Re: Jaki laptop w cenie max do 3k
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > (głównie).
    > Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i

    Dla dziecka raczej stacjonarny, tym bardziej że ten, o który pytasz, z
    założenia będzie DTR. Musi być laptop?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-08-26 16:25:03
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    M1SLQ <m...@W...o2.pl> napisał(a):

    > Dla dziecka raczej stacjonarny, tym bardziej że ten, o który pytasz, z
    > założenia będzie DTR. Musi być laptop?

    No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
    niestety miejsca na niego.

  • 4. Data: 2010-08-26 16:52:05
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Na benchmark.pl dzisiaj się pojawił artykuł o laptopach z przedziału
    1900-9000 zł, może w czymś Ci pomoże.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-08-26 18:11:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Kuća napisa?(a):

    > No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
    > niestety miejsca na niego.

    Popatrz na Samsungi.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-08-26 19:35:53
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.08.2010 18:25, Andrzej Kuća pisze:
    > No właśnie wiem, że za tą kasę byłby w miarę przyzwoity pecet, ale nie mam
    > niestety miejsca na niego.

    Jak to, skoro notebook zajmuje dokładnie tyle samo miejsca,
    co komputer typu all-in-one?

    Poza tym do pracy z komputerem przenośnym *też* trzeba
    biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
    korytarza na czas użycia?

    Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2010-08-26 22:25:50
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-26 17:55, Andrzej Kuća pisze:
    > Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu (głównie).
    > Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

    Obecnych gier w jakis sensownych ustawieniach nie da sie odpalic na
    jakimkolwiek laptopie za 3kzl. Tylko komputer stacjonarny pozostaje.

  • 8. Data: 2010-08-27 06:26:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Prędki napisa?(a):

    > Obecnych gier w jakis sensownych ustawieniach nie da sie odpalic na
    > jakimkolwiek laptopie za 3kzl. Tylko komputer stacjonarny pozostaje.

    http://tnij.org/r780test i w wersji z gt330M
    http://pclab.pl/art41307-7.html

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 9. Data: 2010-08-27 06:27:51
    Od: "Grzegorz Kapusta" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Witam, możecie polecić jakiś laptop dla dziecka do gier i internetu
    > (głównie).
    > Cena nie może przekroczyć 3 tys. Matryca 17", sprzęt na Intelu i Nvidii.

    Ja ostatnio kupowałem do podobnych celów dla szwagra i wybór padł
    na Dell Studio 1749. Co prawda karta ATI, ale 5650 trochę gier
    pociągnie. Do tego świetny dźwięk dzięki wbudowanemu subwooferowi.
    Założony budżet przekracza tylko o 50 zł.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kapusta

  • 10. Data: 2010-08-30 15:19:31
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> wrote in message

> [...]
    > biurka. Chyba komputer nie będzie rozkładany na środku
    > korytarza na czas użycia?
    >
    > Do takich zastosowań -- tylko komputer stacjonarny.

    A Radoslaw znowu swoje.

    Pozdrawiam
    kamil