  • 1. Data: 2009-07-17 19:21:04
    Temat: Jaki laptop do 2500zł
    Od: karamba <k...@t...pl>

    Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
    W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
    czyli 2xgłośniki dobre,
    SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,
    zatrzaskiwana klapa.
    Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
    Więc co?

  • 2. Data: 2009-07-17 19:53:31
    Temat: Re: Jaki laptop do 2500zł
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 17 Lip, 21:21, karamba <k...@t...pl> wrote:
> [...]
    > zatrzaskiwana klapa.
    > Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

    Też mam fódzitsu już od 3 lat prawie, tego samego, i co jak co
    ale obudowa wymiata :] Noname'y, asusy i inne takie to szmelc
    (porównując jakość i trwałość plastiku oraz wykończenie),
    więc albo masz jakiś ekstremalnie tani model albo
    mocno eksploatujesz sprzęt.
    Ja za swego dałem wtedy właśnie jakoś 2,5 tysiąca, więc
    powinno dać się kupić coś porządnego w tej cenie.
    Toshiby chyba nie wyrwiesz dobrej ale fujitsu pewnie tak,
    tylko pomacać trzeba.
    Trzymać się z daleka od acerów, asusów i tym podobnych
    wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
    po pół roku niezbyt mocnego użytkowania.

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2009-07-17 20:17:26
    Od: karamba <k...@t...pl>

    On 17 Lip, 21:53, Lisciasty <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > wynalazków (w tej klasie cenowej) bo plastik się wyciera
    > po pół roku niezbyt mocnego użytkowania.

    Swojego fujitsu Amilo Pro V2065 kupiłem 4 lata temu za konkretne
    pieniądze
    wtedy full wypas.Generalnie jestem z niego bardzo zadowolony,obudowa
    trochę skrzypi
    więc wydaje mi sie że jest trochę delikatna a nie mam doświadczenia z
    innymi markami.
    Myślałem że inne firmy robią solidniejsze.Sądzisz że warto dołożyć do
    Toshiby?

  • 4. Data: 2009-07-17 20:28:51
    Od: STranger <p...@n...ue>

    karamba pisze:
> [...]
    > zatrzaskiwana klapa.
    > Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

    Na takim miałem okazję sporo pracować, bardzo przyjemny sprzęt w swojej
    kategorii cenowej i wielkościowej.
    http://proline.pl/sklep.php?prodid=HP+FU373ES

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 5. Data: 2009-07-17 22:25:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "karamba" c...@c...goo
    glegroups.com

    : Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

    Ja też mam F-S i cieszę się.
    Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2009-07-18 06:47:49
    Od: karamba <k...@t...pl>

    > Ja też mam F-S i cieszę się.
    > Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

    Z tego wynika że muszę zrobić repley-a i kupić drugiego F-S
    skoro nie ma alternatywy.

  • 7. Data: 2009-07-18 13:32:05
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "karamba" <k...@t...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > Chcę kupić laptopa córce studentce, co polecicie bo jestem zielony.
    > W gry się nie bawi, pisanie ,komunikatory, oglądanie filmów, muza
    > czyli 2xgłośniki dobre,

    glosniki w laptopie do 2500 na 100% nie beda dobre, dokup byle grajki za
    40 zlotych - beda o wiele lepsze niz dowolne laptopowe

    >SOLIDNA obudowa i bateria to podstawa,ekran minimum 15,4,

    no, sa szanse, jak dorzucisz 1000 wiecej, w cenie do 2500 laptopy
    roznia sie detalami i na 99%* nie znajdziesz NOWEGO ktory w
    jakikolwiek znaczacy sposob odstaje od sredniej

    >zatrzaskiwana klapa.

    gdyby nie to to bym polecil thinkpada SL500 czy 3000 n500

    > Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.
    > Więc co?

    *jedyna opcja jaka mi przychodzi doglowy:
    zapoluj na jakiegos r61i, jeszcze czasem w sklepach mozna trafic 'nowe',
    + rozszerzenie gwarancji do 3 lat sobie dokup
    to bedzie prawdopodobnie najsolidniejszy nowy laptop do 2500

  • 8. Data: 2009-07-18 17:00:49
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    karamba pisze:
> [...]
    > zatrzaskiwana klapa.
    > Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

    Ja bym proponował della.

  • 10. Data: 2009-07-19 09:42:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "karamba" 2...@3...goog
    legroups.com

    > Ja też mam F-S i cieszę się.
    > Za twarda sprężyna do SDHC -- niszczy karty. Poza tym OK.

    : Z tego wynika że muszę zrobić repley-a i kupić drugiego F-S
    : skoro nie ma alternatywy.

    Alternatywa może i jest, ale na pewno nie dla mnie:

    Toshiba mi podpadła napędem optycznym
    (wprawdzie jej dysk zaklęty w obudowę
    Platinum jest dobry, ale niesmak po
    napędzie został) i oszczędnościową ;) polityką

    HP podpadł mi na zawsze odmową udzielenia mi pomocy :)
    (jak oni byli słabi -- ja ich promowałem, ale gdy ja
    nie miałem co jeść, oni mnie olali, choć w Białymstoku
    mieli swoją siedzibę, a nawet chcieli mnie zagonić do
    brudnej roboty)

    produkty Sony są mi znane z różnych niemiłych niespodzianek

    inne są nieciekawe lub drogie

    Mój FS dzielnie prosta (od sprostać) trudom ;) i niedogodnościom
    życia. Co prawda matryca nie oczyszcza się samoczynnie jak w aparacie
    fotograficznym ;) i trzeba ją raz za razem myć wodą kranową z mydłem
    w płynie (nie żartuję -- naprawdę nie oczyszcza się samoczynnie
    i naprawdę myję ją wodą kranową z mydłem) a klawisze błyszczą, ale
    notebook jest wg mnie bardzo dobry. :) Mogę polecić z czystym sercem.

    Karta Toshiby (ponoć Toshiby) SDHC markowana SanDiskiem połamała się
    po niemal rocznym użytkowaniu, nowa, którą otrzymałem za freeko od
    konkurencji SanDiska (mogę rzucić okiem na producenta i na markę)
    też zaczyna się łamać...

    Mam na szczęście czytnik zewnętrzny i jakoś radżę sobie.
    BTW -- chyba oleję żywicą epoksydową kartę Toshiby.
    Na razie jest ogryzkiem, który oklejony daje się czytać w czytniku. :)
    Tak naprawdę ta karta jest dużo mniejsza niż jej obudowa.
    W jakim celu buduje się tak duże obudowy SDHC, skoro wewnątrz
    jest taka mała kosteczka? Na dodatek zabezpieczenie przed
    kasowaniem jest prymitywne -- to mechaniczne wyłączanie
    styków czytnika, które nijak nie wpływa na sama kartę. :)

    Karta jest potrzebna do aparatu fotograficznego. :)

    I aparat, i notebook jest wożony w bagażniku samochodu po dziurawych drogach.
    Jak na razie ani aparat nie psuje się, ani notebook. :) Oddać należy cześć
    twórcom i aparatu, i obiektywu, który jakby jest coraz lepszy, zamiast gorszy. :)
    (choć to obiektyw z dolnej półki, za niecałe 1800 złotych)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Na podarowanej mi karcie są napisy -- integral Ultima Pro

  • 9. Data: 2009-07-19 09:42:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "karamba" 2...@3...goog
    legroups.com