  • 11. Data: 2009-07-19 15:29:56
    Temat: Re: Jaki laptop do 2500zł
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 18 Lip, 19:00, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:
    > Ja bym proponował della.

    Dell w tej cenie to szajs, używam w pracy
    i wk. się codziennie :/

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2009-07-19 15:31:18
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 17 Lip, 22:17, karamba <k...@t...pl> wrote:

    > Myślałem że inne firmy robią solidniejsze.Sądzisz że warto dołożyć do
    > Toshiby?

    Trudno powiedzieć, używałem kilka ale tych bardzo starych,
    były naprawdę solidne i matryce miały czasem lepsze niż
    to co pakują w te najtańsze "laptaki" teraz.
    Ale nie mam pojęcia jak stoi z jakością współczesna
    Toshiba...

    Pzdr.
    L.

  • 13. Data: 2009-07-19 15:49:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Dell w tej cenie to szajs, używam w pracy
    > i wk. się codziennie :/

    Tu mają jakieś wypasione:
    http://www.saturnpolska.com/janki/oferta_specjalna/z
    obacz/
    Wystarczy pobrać gazetkę i spojrzeć.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-07-19 19:56:08
    Od: karamba <k...@t...pl>

    On 19 Lip, 17:31, Lisciasty <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > to co pakują w te najtańsze "laptaki" teraz.
    > Ale nie mam pojęcia jak stoi z jakością współczesna

    fakt, obecne do 2500zł są delikatniejsze.sądzę że dołożę jeszcze 700zł
    i zacznę
    grzebać i szukać coś lepszego.
    dzięki za opinie wszystkim
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-07-20 17:14:27
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 17.07.2009 21:21, karamba pisze:
    > Mam fujitsu-siemens wszystko ok poza obudową więc chyba te odpadają.

    F-S dużo projektów ma podzlecanych, w każdym będzie inna obu-
    dowa. Zresztą przy dzisiejszej gospodarce chyba każdy produ-
    cent będzie stosował taką taktykę. Nie ma więc specjalnie
    sensu wybierać markę na zasadzie "który ma lepszą obudowę",
    bo się okaże, że np. producent X miał świetne obudowy, ale
    nowy, kupiony w efekcie takich rad model ma obudowę marną,
    produkowaną przez innych Chińczyków.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |