  • 1. Data: 2011-12-04 16:17:04
    Temat: Jaki laptop Dell do 2tyś
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Którego mam laptopa wybrać. Proszę o poradę. Będę go używać do
    Photoshopa Dreamweavera i Corela. Programy te będą uruchomione
    jednocześnie. Nie będę grać. System będzie Win7. Chodzi o to aby jak
    najpłynniej i jak najszybciej mi to wszystko chodziło :) Pamięci
    docelowo będzie 8GB. Laptop Dell do 2tyś, ten z numeryczną klawiaturą.

    Na który byście postawili:
    Intel i3 z Intel HD 3000 czy na Intel B940 z Radeon HD 6470M lub Intel
    B940 z inną dedykowaną grafiką?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 2. Data: 2011-12-05 13:38:44
    Temat: Re: Jaki laptop Dell do 2tyś
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na który byście postawili:
    > Intel i3 z Intel HD 3000 czy na Intel B940 z Radeon HD 6470M lub Intel

    DELL Studio 1747 i7 740QM / ATI HD 560v / 4GB / 320GB / W7HP

    Trochę więcej ale dziwnie tani. Na i7. 17" Taki chyba by Ci się przydał.

    Artur(m)

  • 3. Data: 2011-12-05 13:51:16
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 grudnia 14:38, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > DELL Studio 1747 i7 740QM / ATI HD 560v / 4GB / 320GB / W7HP
    >
    > Trochę więcej ale dziwnie tani. Na i7. 17" Taki chyba by Ci się przydał.

    Pewnie że 17" mógłby być. No ale ww to 900zł więcej, nie mam tyle..