-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news1.google.com!npeer0
3.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!
nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jaki koszt jazdy autem elektrycznym?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jn42ma$9aa$1@inews.gazeta.pl>
<4f958f37$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<jn434m$abt$1@inews.gazeta.pl> <jn46gr$rks$1@node2.news.atman.pl>
<jn5o0c$7bl$1@inews.gazeta.pl>
<1cv94rpsfc4qb.1k8wlxq8wp8wy$.dlg@40tude.net>
<jn688g$l3g$1@inews.gazeta.pl>
<r...@4...net>
<jn8nr3$l5i$1@inews.gazeta.pl>
<1ts625qq6itow.pjldbb76uj9$.dlg@40tude.net>
<jn8uh3$aao$1@inews.gazeta.pl>
Date: Wed, 25 Apr 2012 16:16:43 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.156.84
X-Trace: 1335363405 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1220 83.11.156.84:30921
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2186
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2446093
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 25 Apr 2012 15:34:15 +0200, Axel wrote:
> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> news:1ts625qq6itow.pjldbb76uj9$.dlg@40tude.net...
>> On Wed, 25 Apr 2012 13:40:15 +0200, J.F wrote:
>>>>I potem taki Prius pali z litr mniej niż Corolla ;)
>>> No tak, tylko pod warunkiem ze z tym wszystkim naprawde pali o ten
>>> litr mniej.
>> Coś pamiętam że tak to właśnie wychodziło w mieście.
>> Tyle że różnica w cenie zakupu nie zwróci się pewnie nigdy.
>
> Ale w sumie to duzo latwiej i efektywniej osiagnac ten sam rezulatat
> poprawiajac parametry silnika (o downsizingu nie wspominajac).
> Prosty przyklad z "naszego" podworka - VC z silnikiem 2.2 - poliftowy direct
> pali okolo 1l mniej, majac prawie 10KM wiecej.
No to po prostu zrobili lepszy silnik.
Ale taka hybryda polega na tym że może zamiast 2.2 i 10KM więcej, lepiej
zrobić podobny tylko że 1.8 z 30KM mniej (ktory zużyje jeszcze litr mniej),
do tego 50KM elektryczny który popcha przy wyprzedzaniu i pozwoli się
pokulać w korku.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.12 21:43 Axel
- 26.04.12 21:54 janusz_kk1
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=