  • Data: 2024-02-02 09:20:24
    Temat: Re: Jaki konwerter 5V na 6V?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na standardowym dynamo zaczynałem. Okazało się, że nawigacja w telefonie
    > drenuje więcej niż 5W więc zmieniłem prądnicę :)
    > Mając już dobre źródło zasilania, dołożyłem sobie jeszcze migacze/stop i
    > radio "w konsoli", tak dla zabawy bardziej jak potrzeby.

    Dopiszę jeszcze, że światło 'stop' wynikło z tego, że mam tam system
    rekuperacji. W momencie hamowania/krańcówki przy manetkach/przekaźnik
    (chwilowe) potrafi iść ponad 10A do akumulatora (6V15Ah). Na dodatek
    jest też przekaźnik, który po odjęciu zasilania stacyjką, robi zwarcie
    na 3 uzwojeniach prądnicy/silnik BLDC i generalnie zapobiega kradzieży
    bo nie ma szans na łatwe pokonanie oporu zwartej prądnicy co
    uniemożliwia szybkie "odjechanie" :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>