  • 31. Data: 2015-02-03 19:59:49
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo liczy się całość a nie tylko to co autor miał na myśli
    > ale nie potrafił dobrze wyartykułować.

    Własnie liczy sięcałosc, a ty przyczepiłes się 50 cali...
    Rozmowa z Tobą nie przynosi zadnych konkretnych wiadomosci, natomiast
    niestety staje sie mecząca i bezproduktywna.

    > Bo przy starcie jest najbardziej widoczne.

    Najbardziej...
    Czyli w innych sytuacjach tez pomoze.
    Ale to, jak rozumiem, radosnie pomijasz.
    Symtomatyczne.

    > Ja też mam SSD w dwu kompach służbowych, laptop i stacjonarka.
    > I tak jak ty zauważasz ze przyśpieszenie "nastąpiło w wielu
    > innych sprawach" tak ja zauważam sprawy w których nie
    > nastąpiło. Jak wejdę na odpowiednio zaśmieconą flashem
    > i innymi gównami stronę WWW to SSD w niczym nie pomoże.
    > A jak na komputerze pracuje to dysk mechaniczny mi nie
    > usypia, bo i po co. No chyba że pracujesz na zasadzie kliknąć
    > przejść się na kawę, skoczyć na pogaduchy do innego pokoju
    > a potem zdziwienie że komp wygasza i usypia co może.

    Czyli dysk SSD nie jest zawsze potrzebny bo nie przyspiesza kazdej
    operacji.
    Ciekawe...
    Chyba nazwe ten sposób argumentowaniaL Radosławowaniem...
    Bo widze, ze walenie truizmów to u Ciebie jakies hobby...

    > A ja mam wrażenie że nie czytasz na co odpisuje lub świadomie
    > pomijasz nie pasujące ci stwierdzenia.

    > Nie mam twojej płyty głównej więc nie powiem jak dobrze lub
    > źle zareaguje na SSD. Kup sprawdź i nie zapomnij szczerze napisać
    > jak było.

    Piszesz to po raz piąty...
    Napisałes 20 postów jak to inny odpowiadający nie ma racji, ze dysk SSD
    jest potrzebny po to zerby samemu napisac ze wlasciwie to nie masz pojecia
    czy przy opisywanej konfuguracji coś da i ile..

    Zenujące.

    Takze ja mowię pas i zegnam.

  • 32. Data: 2015-02-04 22:13:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 19:59, Budzik pisze:

    > Praktyka mówi coś innego - na A6 z SSD w moich zastosowaniach pracuje sie o
    > wiele lepiej i wygodniej niz na i5.

    Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

    > Odpowiadałem na to pytanie...

    Na te dwa które cytowałem nie odpowiadałeś.
    Lub uznałem że ta odpowiedx która była dotyczyła innego
    pytanie. Tego którego tu nie cytowałem.

    > Zeby pokazać ze bardzo czesto SSD daje ogromne przyspieszenie.
    > Jeżeli jednak twierdzisz, ze w pewnych konfiguracjach SSd takiego
    > przyspieszenia nie da to ja chetnie o rpzykładach w drugą strone poczytam.

    Przeglądam strony www, klikam na jakis link i wchodze na przeładowaną
    stronę, przeglądarka na kompie z SSD zwalnia równie skutecznie
    jak na takim z HD.

    > Zajmowałes się kiedys logistyką?

    Tak.

    > Zalezy od zastosowań raczej...
    > Czasem wazniejszy bedzie ram...
    > Ale w opisywanym przypadku wiemy jaki bedzie procesor wiec on nie jest
    > zmienna.
    > Zmienna jest dysk.

    To że nie jest zmienną nie oznacza że stare C2D nie będzie
    spowalniaczem.

    > Ale tutaj dyskutujesz ze swoją teza...

    Nie. Tutaj dyskutuje z tobą i twoimi argumentami.
    A ten konkretny fragment pokazuje że nie jestem fanatykiem
    jak moi dyskutanci dla których "dysk SSD musisz mieć".

    > Czyli na c2d nie beda sie zdarzały przestoje pracy kompa zwiazane z
    > mieleniem programów po dysku?

    Jakie programy będą mielić w centrum multimedialnym ?

    > Jak to mozliwe i dlaczego na moim A64 5700+ sie zdarzaja?

    A jaki system obsługuje media center na tym A64 ?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2015-02-04 22:23:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Własnie liczy sięcałosc, a ty przyczepiłes się 50 cali...
    > Rozmowa z Tobą nie przynosi zadnych konkretnych wiadomosci, natomiast
    > niestety staje sie mecząca i bezproduktywna.

    Nie przyczepiłem się tylko skomentowałem a potem dalej kontynuowałem
    dyskusję.

    > Najbardziej...
    > Czyli w innych sytuacjach tez pomoze.
    > Ale to, jak rozumiem, radosnie pomijasz.
    > Symtomatyczne.

    Bo rozmawiamy o media center a nie o kompie gdzie masz orwarte
    dziesięć programów równocześnie. Ale o tym zapominasz. Systematycznie.

> [...]
    > Chyba nazwe ten sposób argumentowaniaL Radosławowaniem...
    > Bo widze, ze walenie truizmów to u Ciebie jakies hobby...

    Nazwij trollowaniem to co właśnie zrobiłeś.
    O tym czy jest potrzebny decyduje właściciel i rodzaj
    wykonywanej pracy a mnożnikiem jest jego cena.
    Czego uparcie zapominacie próbując udowodnić że SSD
    warto podpinać do wszystkiego. Podejrzewam że na
    zasadzie skoro można do podepnę.

> [...]
    > jest potrzebny po to zerby samemu napisac ze wlasciwie to nie masz pojecia
    > czy przy opisywanej konfuguracji coś da i ile..

    Napisałeś 20 postów próbując udowodnić że jest inaczej niż ja piszę
    i poległeś na swojej płycie głównej. Ja jej nie mam i nie będę
    jej sprawdzał co już ze dwa razy napisałem.

    > Zenujące.

    To co napisałeś i wymyśliłeś. I to bardzo.

    > Takze ja mowię pas i zegnam.

    Nie wierzę.
    Na sto procent spotkamy się w kolejnym wątku o sensie włożenia
    SSD do kolejnego zabytka.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-02-04 22:26:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 18:24, Santana pisze:

    > A ja mam wrażenie że gdybyś miał choćby mgliste pojęcie jak działa pecet
    > to byś nie wypisywał publicznie bzdur.

    Ja mam wrażenie że gdybyś miał mgliste pojęcia jak działają
    grupy nie ośmieszał byś się identycznym stwierdzeniem jak poprzednik.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-02-04 22:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

    Jak juz zrozumiesz, ze dla uzytkownika wazna jest predkosc działania
    komputera a nie procesora czy ramu to bedziesz być moze konstruktywniej
    mogł się odniesc do moich subiektywnych odczuc pracy na komputerach z ssd i
    bez ssd.

    > Na te dwa które cytowałem nie odpowiadałeś.
    > Lub uznałem że ta odpowiedx która była dotyczyła innego
    > pytanie. Tego którego tu nie cytowałem.

    Odpowiadałem, ze nigdzie nie pisałem, ze przyspieszenie ma byc TAKIE SAME.
    Jak zwykle coś sobie dopisałes i potem dyskutujesz z własnymi tezami.

    > Przeglądam strony www, klikam na jakis link i wchodze na przeładowaną
    > stronę, przeglądarka na kompie z SSD zwalnia równie skutecznie
    > jak na takim z HD.

    Swietnie.
    A ja przegladam strony i przegladarka muli mi kompa.
    Na SSD nie muli.
    Ale poniewaz pisałem o konfiguracjach a ty dałes przykład czynnosci to
    ciezko bedzie o jakies rozsadne wnioski...

    I nie wiem skąd wniosek, ze SSD ma przyspieszyć absolutnie kazda czynność?
    Znów dyskusja z własnymi tezami?

    > Tak.

    I nie wiesz, ze najwieksze polepszenieda pozbycie sie najwezszego gardła?

    > To że nie jest zmienną nie oznacza że stare C2D nie będzie
    > spowalniaczem.

    Znów dyskutujesz z własną teza?

    > Nie. Tutaj dyskutuje z tobą i twoimi argumentami.
    > A ten konkretny fragment pokazuje że nie jestem fanatykiem
    > jak moi dyskutanci dla których "dysk SSD musisz mieć".

    Ja tez nie jestem fanatykiem i tez uwazam, ze do P4 dokładać nie warto.
    Nie dlatego, ze SSD nie da jakiegos przyspieszenie ale dlatego, ze za
    podobne pieniadze mozna P4 wymienic na C2D.

    > Jakie programy będą mielić w centrum multimedialnym ?

    Takie same jak na moim domowym komputerze?
    Przegladarka z 20 zakładkami?

    > A jaki system obsługuje media center na tym A64 ?

    A, rozumiem, ze po prostu nie czytałes pierwszego posta i nie wiesz o czym
    mowa?
    To ma być zwykły domowy komputer do prostych zastosowań - system win7
    podejrzewam.

  • 35. Data: 2015-02-04 22:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bo rozmawiamy o media center a nie o kompie gdzie masz orwarte
    > dziesięć programów równocześnie. Ale o tym zapominasz. Systematycznie.

    Nie doczytałes to i się czepiasz...
    A ja pisałem ze to ma byc komp do zastsowań domowych (internet, poczta)
    wiec pewnie czasem i 10 programów moze być uuchomionych. Nic
    nadzwyczajnego.

    > Napisałeś 20 postów próbując udowodnić że jest inaczej niż ja piszę
    > i poległeś na swojej płycie głównej. Ja jej nie mam i nie będę
    > jej sprawdzał co już ze dwa razy napisałem.

    Znów niedoczepiałes to i dyskutujesz bardziej z własnymi tezami niz z
    probleme wątkotwórcy.
    Pisałem wyraźnie ze chce kupić.
    A skoro chce kupic, to znaczy ze jeszcze nie mam...

    > To co napisałeś i wymyśliłeś. I to bardzo.

    ROTFL
    teraz sie dowiem, ze Ty bardziej wiesz co ja mam w domu i do czego bede
    uzywał.
    I nie wazne ze nie mam, ze dopiero chce kupic, ze wyraźnie podałęm
    zastosowanie - Ty i tak wiesz lepiej...
    Co do jednego jestesmy zgodni - ktoś tu jest żenujący...

    > Nie wierzę.
    > Na sto procent spotkamy się w kolejnym wątku o sensie włożenia
    > SSD do kolejnego zabytka.

    Być moze.
    Zalezy co rozumeimy pod pojeciem zabytek.
    Poleasingowe kompy z C2D sa tak tanie, ze równiez uwazam, ze słabszych i
    starszych kompów nie warto rozbudowywać.

  • 37. Data: 2015-02-04 23:59:51
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-04 o 22:13, RadoslawF pisze:

    > Moja praktyka mówi że SSD nie przyśpieszy procesora czy pamięci.

    A procesor przyśpiesza dysk, pamięć również? Albo może pamięć
    przyśpiesza procesor?

  • 38. Data: 2015-02-05 00:11:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 04 Feb 2015 23:59:51 +0100, BQB napisał(a):

    > A procesor przyśpiesza dysk, pamięć również? Albo może pamięć
    > przyśpiesza procesor?

    Większa ilość dostępnej pamięci daje mniejszą ilość operacji dyskowych - nie
    ma potrzeby przewalać fragmentów danych przez plik wymiany.

    Większa ilość dostępnej pamięci również w mniejszym stopniu ogranicza
    procesor - ten ostatni na dane do obróbki czeka krócej, kiedy może je pobrać
    bezpośrednio z RAM, a nie najpierw nakazywać ich wczytywanie ze znacznie
    wolniejszego dysku.

    [ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy ]
    [ się nie zmienia. (Lewis Grizzard) ]

  • 39. Data: 2015-02-05 00:43:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-02-05 o 00:11, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > bezpośrednio z RAM, a nie najpierw nakazywać ich wczytywanie ze znacznie

    czyli w/g Ciebie jak mam 8 GB i dołożę pamięci powiedzmy do 32GB, to
    procesor będzie szybszy?

    Ps. W jaki sposób dane pojawiają się w pamięci RAM?

  • 40. Data: 2015-02-05 10:01:11
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >Ja mam wrażenie że gdybyś miał mgliste pojęcia jak działają
    >grupy nie ośmieszał byś się identycznym stwierdzeniem jak poprzednik.

    Przynajmniej dobrze że miałeś odwagę nie zaprzeczyć iż jesteś komputerowym
    kretynem :) Szacun :P