  • 31. Data: 2011-03-08 14:00:27
    Temat: Re: Jaki kask do 20zł?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-08 11:19, Michał V-R pisze:

    > Cikawi mnie, jak to kiedys chronilo
    > http://c.wrzuta.pl/wi7565/7c17044e0009961a463cea0d/0
    /ormo

    No, deszcz na łeb nie padał jeśli o to pytasz.

    KJ

  • 32. Data: 2011-03-08 17:28:16
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Michał V-R pisze:

    > pewnie tak, a teraz zagadka :-D zgadnijcie kto to?
    >
    > http://farm5.static.flickr.com/4024/4377366734_d4061
    c46c5.jpg

    harlejowiec

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2011-03-10 11:07:10
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    > Cikawi mnie, jak to kiedys chronilo
    > http://c.wrzuta.pl/wi7565/7c17044e0009961a463cea0d/0
    /ormo

    Taki wiekowy też sobie obejrzałem. Solidne tworzywo, w srodku steropian
    (styropian?) a to skórzane po bokach tez z wypelnieniem. Ale nie wiem
    czy wszystkie tak miały czy były jakieś różne modele.

  • 34. Data: 2011-03-10 12:59:00
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-08 11:33, KJ Siła Słów pisze:

    > Ale panstwo w tym zakresie juz zainterweniowalo - kask na moto czy
    > motorower ma miec atest, czy sie myle?

    Chyba nie, a przynajmniej ja o takiej regulacji nie słyszałem. Fakt że
    sprzedawane w sklepach kaski mają atesty wynika chyba z praw rynku a nie
    z odgórnych regulacji. Tak mi przynajmniej jeden sprzedawca w
    niskobudżetowym sklepie powiedział. Że nic nie słyszeli o żadnym
    obowiązku ale ludzie pytają, więc się głównie takie sprzedaje. Jeszcze
    coś mówił o możliwości ciągania po sądach sprzedawcy przy odmowie
    ubezpieczyciela do wypłaty odszkodowania, ale konkretnych przepisów nie
    znał.

    > Dziwi mnie troche sprzedajacy ze w ogole wystawia takie smieci po 20 pln
    > jako kaski.

    Biznes jest biznes. Zawsze znajdzie się sprzedawca jeśli ludzie chcą coś
    kupić.

  • 35. Data: 2011-03-11 21:10:57
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Mar, 01:04, "kamil_pl" <d...@w...pl> wrote:
    > Amatorski test kasku przy u yciu czo gu ;
    )http://www.youtube.com/watch?v=It2c5qfyiE0

    Ale tandeta! Az strach pomyslec co by bylo, gdyby mnie czolg
    przejechal. Nigdy nie kupie Lazer'a!

    ;D

    --
    zdrowka