  • 1. Data: 2011-03-07 14:52:35
    Temat: Jaki kask do 20zł?
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

  • 2. Data: 2011-03-07 15:11:40
    Temat: Re: Jaki kask do 20zł?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-03-07 15:27:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:il2rfa$q97$1@news.onet.pl...
    > Śmiechu warte :)

    Bo niby bedzie gorszy? Pewnie bedzie teroche gorszy, a moze nie. Warte zastanowienia
    są możliwości chińczyków - kask za 12zł, z transportem z chin, i marżą
    sprzedającego....

    b.

  • 4. Data: 2011-03-07 17:24:12
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Budyń <b...@g...pl> wrote:

    >Warte zastanowienia są możliwości chińczyków - kask za 12zł, z transportem z chin, i
    marżą sprzedającego....

    Odbijaja sobie tymi z 'najwyzszej polki".

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2011-03-07 19:26:02
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 7 Mar, 16:27, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:il2rfa$q97$1@news.onet.pl...

    > Bo niby bedzie gorszy? Pewnie bedzie teroche gorszy, a moze nie.

    Mówisz i masz. Nie wiem jak wytrzymałe sa kaski moto, bo nie
    testowałem, nie chcę i nie znam nikogo, kto by przetestował. Za to
    znam wyniki testu użytkownika (niezwiązanego z producentem) kasku
    bodaj tej samej marki. Wywrotka przy około 40-50 km/h na skucie
    (dziura w asfalcie) spowodowała że z jednego zrobiły się trzy kaski,
    klient lekko zamroczony, ale przytomny, z niezłym siniolem na skroni -
    w miejscu zderzenia z asfaltem. Wolałbym nie mieć tego na głowie przy
    czymś poważniejszym.
    Zdaje się, że te przedmioty sprowadzane są jako zabawki, dzięki czemu
    nie muszą mieć odpowiednich atestów. Stąd i cena może być jak za tanią
    wytłoczkę.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 6. Data: 2011-03-07 19:27:40
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Mar 2011 16:27:58 +0100 osobnik zwany Budyń
    wystukał:

> [...]
    >

    > Bo niby bedzie gorszy? Pewnie bedzie teroche gorszy, a moze nie. Warte
    > zastanowienia są możliwości chińczyków - kask za 12zł, z transportem z

    badziew bez atestu. Jak ktoś tak nisko ceni swoje zdrowie ...
    To już Belle z lat 80. były lepsze mimo *wkrętów* mocujących szybę

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2011-03-07 19:40:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mst" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > To już Belle z lat 80. były lepsze mimo *wkrętów* mocujących szybę

    Belle nie miały wkrętów - miały zatrzaski:
    http://tnij.org/krsi
    Miałem to wiem.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-03-07 19:57:23
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >klient lekko zamroczony, ale przytomny, z niezłym siniolem na skroni -
    >w miejscu zderzenia z asfaltem. Wolałbym nie mieć tego na głowie przy

    a tobie wydaje sie ze kask jest do czego? Kask ma pęknąć (i pochłonąc w ten sposób
    energie) chwile wcześniej niż łeb. Wiec z powyższej historii niewiele wynika.

    b.

  • 9. Data: 2011-03-07 20:01:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Belle nie miały wkrętów - miały zatrzaski:
    > http://tnij.org/krsi
    > Miałem to wiem.

    A ja mialem ze srubkami

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-03-07 20:06:27
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    On 7 Mar, 20:57, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    energie) chwile wcześniej niż łeb. Wiec z powyższej historii niewiele wynika.

    Pewnie dla Chińczyków są dobre, u nich i tak się nie jeździ szybciej
    jak 40 na godzinę.