  • Data: 2011-06-19 09:51:54
    Temat: Re: Jaki internet do laptopa bez abonamentu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Jun 2011 20:53:27 +0200, niusy.pl wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A co to zmienia ? I tak trzeba załadować do pamięci.

    Teoretycznie nie, przynajmniej nie w calosci.
    Flash co prawda i tak zapisuje na dysk - ale jesli oficjalnie jest na
    YT wrzucony, to posiadacz praw autorskich sie z tym liczy.

    >Prawa wynikają z ustawy a nie umów

    Ta ustawa wyjatkowo niejasna, ale o ile mi sie wydaje to organizacje
    autorskie maja prawo tylko do utworow na ktore podpisali umowy.
    Przy innych moga tylko powiadomic policje.

    J.