    From: Maniek <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jaki hosting - konkretny przykład statystyk
    Date: Tue, 6 Jul 2010 04:10:35 -0700 (PDT)

    czerwiec:http://img204.imageshack.us/f/statshv.jpg/- w tym momencie chodzi na
    > tanim serwerze, który kompletnie nie wyrabia i trzeba to przenieść.
    >
    > Wstępnie dostaliśmy takie propozycje:
    >
    > http://www.iq.pl/oferta/serwery-wirtualne/- pakiet Advanced
    > 15 GB
    >
    > http://www.kei.pl/?stronka=hosting/pakietbiuropro- pakiet Biuro Pro
    >
    > http://home.pl/serwery/unix- Business
    > Server
    >
    > Pytanie, co wybrać żeby nie wtopić? Planowana jest dość intensywna
    > reklama tego sklepu i ruch wzrośnie około 4x w stosunku do tego co było
    > w czerwcu.

    To jest właśnie prestashop. Niecałe 100 odwiedzin dziennie i już
    trzeba zmieniać hosting na mocniejszy
    Zastanów się może nad optymalizacją presty lub zmianą oprogramowania.

    Wiem że plugin z rotatorem ofert na stronie głównej potrafi zajechać
    serwer.

    pozdr.
    Maniek
    blog.mkinternet.pl