  • Data: 2010-07-06 10:31:52
    Temat: Re: Jaki hosting - konkretny przykład statystyk
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 06 Jul 2010 11:48:58 +0200, kamil d napisał(a):

    > Witam,
    >
    > jest sklep postawiony na Prestashop, tu są statystyki za czerwiec:
    > http://img204.imageshack.us/f/statshv.jpg/ - w tym momencie chodzi na
    > tanim serwerze, który kompletnie nie wyrabia i trzeba to przenieść.
    >
    > Wstępnie dostaliśmy takie propozycje:
    >
    > http://www.iq.pl/oferta/serwery-wirtualne/ - pakiet Advanced
    > 15 GB
    >
    > http://www.kei.pl/?stronka=hosting/pakietbiuropro - pakiet Biuro Pro
    >
    > http://home.pl/serwery/unix - Business
    > Server

    Z tych trzech wybrałbym IQ, bo z nimi mam najlepsze doświadczenia.
    Support w porządku, dają to obiecują, policzcie tylko czy wybrany serwer
    podoła planowanemu ruchowi i tyle.
    Ostatnio dostałem wiadomość, że jedno z kont za bardzo obciąża serwer i nie
    przedłużą umowy na nie. Konto takie zupełnie tanie, ale podoba mi się
    polityka, bo informują na 2 miesiące wprzód o problemie i nie wypowiadają
    natychmiastowo - mam czas na reakcję (tudzież optymalizację serwisów).

    Z Kei mam pośrednio mało przyjemne doświadczenia z posiadania serwera
    wirtualnego. Zainstalowane narzędzia pracowały bardzo wolno, pomimo małej
    liczby użytkowników (20-30), nie mogliśmy dojść co się dzieje przez kilka
    tygodni (różne firmy je robiły, a dywagowaliśmy że coś jest źle
    zoptymalizowane). Narzędzia przeniesiono do OVH (też wirtualka) i wszystko
    zaczęło pracować sprawnie.

    Home to w ogóle nie polecam, chociaż z ich wirtualkami do czynienia prawie
    nie miałem.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net