  • 11. Data: 2010-02-25 12:25:54
    Temat: Re: Jaki gps?
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > Popracuj na 640x480 - zobaczysz różnicę.

    Popracuj na 800x600, to jest dopiero nawigacja:)
    10 cali,ekran dotyk, wszystko widac jak na dloni.

    Nie widze sensu wieszania komorki przed soba i wpatrywania sie w ekranik
    jak od zegarka....:)
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-02-25 12:29:58
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 10 cali,ekran dotyk, wszystko widac jak na dloni.
    > Nie widze sensu wieszania komorki przed soba i wpatrywania sie w ekranik

    Licytujmy się!! :D 1680x1050 15" laptop :D zasłania 1/4szyby! ;)
    IMO na 320x240 da się pracowac, miałem wcześnie pocket loox n560 miał
    640x480 no inaczej to wygląda ale jadąc nie gapimy się cały czas na śliczny
    kolorowy ekranik a tylko co jakiś czas zerkamy czy aby napewno dobrze,
    głównie mamy patrzeć na drogę znaki i tablice informacyjne, GPS to dodatek
    ułatwiający podróż a nie zwalniający z myślenia! Więc nie ma co się
    spuszczać nad wyglądem ma dobrze działać, szybko łapać fixa i go utrzymywać,
    takie moje zdanie.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 13. Data: 2010-02-25 14:15:03
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > Licytujmy się!! :D 1680x1050 15" laptop :D zasłania 1/4szyby! ;) Więc nie ma
    > co się spuszczać nad wyglądem ma dobrze działać, szybko łapać fixa i go
    > utrzymywać, takie moje zdanie.

    Zgadzam sie, ale nie uwazasz ze na maly ekranik tracisz wiecej czasu by
    cos dostrzec niz na wiekszym, gdzie wystarczy rzut oka?

    Generalnie jestem przeciwnikiem gps-u, choc w duzych miastach sprawdza
    sie dobrze. W trasie raczej jako ciekawostka..

  • 14. Data: 2010-02-25 14:19:45
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    a nad czy sie zastanawiasz? bierz larka to najlepszy stosunek jakosci do
    ceny, a skoro widze ze nie masz kasy na cos 'firmowego' to powiem Ci, ze w
    larku nie ma problemu z odblokowaniem nawigacji...

  • 15. Data: 2010-02-25 14:32:40
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    wchpikus pisze:

    > Generalnie jestem przeciwnikiem gps-u, choc w duzych miastach sprawdza
    > sie dobrze. W trasie raczej jako ciekawostka..

    Jeśli trasa to Gdańsk - Warszawa, to i owszem, gadżet jeno.
    Ale dla mieszkańca pomorza trasa Wałbrzych - Częstochowa - Kalisz już
    nie jest taka oczywista. No i ogólnie przy używaniu jedynie nawigacji
    sprawa jest dość prosta - wbijasz punkt docelowy i przeloty, patrzysz na
    czas podróży i heja. Choć ja jestem z tych, co to przed trasą wolą
    spojrzeć na mapę, którędy będę jechał :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-02-25 14:48:30
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Generalnie jestem przeciwnikiem gps-u, choc w duzych miastach sprawdza sie
    > dobrze. W trasie raczej jako ciekawostka..

    Mylisz sie, w trasie doskonale sprawdza się jako pilot, widzisz za wczasu w
    ktora stronę będziesz miał zakręt na drodze, tak wiem sa znaki ale często
    zdewastowane...
    A 3.5" ekran w zupełności mi wystarczał.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-02-26 09:15:14
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    wiadomości news:hm59q6$h68$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
    > Popracuj na 640x480 - zobaczysz różnicę.
    > Zacząłem pracę z AM na Loox720 - 640x480, musząc od czasu do czasu
    > popracować na innych urządzeniach z rozdzielczością 320x200, stwierdzam że
    > to badziewie do kwadratu - różnicę widać gołym okiem.
    > Teraz kupowałem ludziom w pracy NR560, i mi poprostu ta niższa
    > rozdzielczość nie odpowiada.

    Ale z jakiego powodu nie odpowiada ?
    Do czego jest potrzebna wysoka rozdzielczosc?
    Duzy ekran moze pomoc jesli ktos ma grube paluchy od pracy w polu ale
    rodzielczosc?
    Teoretycznie ekran nie jest potrzebny podczas jazdy wogole.

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-02-26 09:16:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale często zdewastowane...

    Na Ukrainie czy w Rumuni jezdzisz?

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-02-26 12:19:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-26 09:15, P_ablo pisze:

> [...]
    > rodzielczosc?
    > Teoretycznie ekran nie jest potrzebny podczas jazdy wogole.

    Przydaje się bo przy takim samym ustawieniu przybliżenia więcej widać,
    lepiej widać POI'e.
    Generalnie żeby mnie zrozumieć, trzeba sobie postawić obok 2 urządzenia
    o tej samej wielkości ekranu, ale jedno 320x200 a drugie 640x480 żeby
    zrozumieć różnicę.
    Przydatne jest to chociażby przy poszukiwaniu alternatywnego przejazdu
    jak już wpakujesz się w korek/ lub dopiero co w niego się zbliżasz.

    Pozdrawiam !!

  • 20. Data: 2010-02-26 12:28:20
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na Ukrainie czy w Rumuni jezdzisz?

    Nie, w Polsce.
    Nigdy nie widziałeś ze znak był pomalowany, zawrócony, zagięty, wyrwany ze
    słupkiem etc.? Często w okresie zimowym jest też zwyczajnie zalepiony
    śniegiem co w nocy całkowicie uniemożliwia jego odczytanie. A czasami zdarza
    się też najnormalniej w świecie przegapić jakiś znak, i nie mów ze nigdy Ci
    się nie zdarzyło...
    Poza tym nawet jak widzisz ze był znak, zawsze możesz zerknąć na nawiację i
    zobaczyć pi razy oko jaki długi jest ten zakręt, wiem ze to baaaaardzo
    przybliżona interpretacja ale mi niejednokrotnie pomaga, a bardzo dużo
    jeżdzę po zmroku.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]