  • 11. Data: 2014-07-02 11:30:19
    Temat: Re: Jaki dysk sieciowy ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    mr misio wrote:

    > Jeśli wczesniej nie miales NAS-a to dobre rozwiazanie w tym budzecie. Bo
    > poznasz plusy i minusy budzetowych rozwiazan :) Nie pisze tego
    > zlosliwie, ja uzywam taniego NAS-a z 2TB dyskiem WD RED i jestem
    > zadowolony - spelnia swoje zadanie jako backup waznych plikow. A to, że
    > sa lepsze, szybsze, bardziej funkcjonalne - owszem - ale za to sie doplaca.

    Nie polecam kupowania na początek bylejakiego NAS-a, po to, żeby po
    jakimś czasie przekonać się, że co prawda nie jest zły, ale chciałoby
    się więcej funkcji i możliwości. Polecam kupienie od razu dobrego NAS-a
    i potem stopniowo poznawanie różnych rzeczy do których on się przydaje,
    a których początkowo nie ma się pojęcia, jeżeli wcześniej nie używało
    się NAS-a. Po co płacić najpierw za pierwszego NAS-a, a potem drugi raz
    i tak za lepszego, jeżeli można zapłacić tylko raz? Ja mam ReadyNAS i
    jest super. Fakt, że przez pierwszy rok korzystania z tego urządzenia
    powoli poznawałem różne jego możliwości i zastosowania.

  • 12. Data: 2014-07-02 12:31:56
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup

    > mozesz nagrywac politykow :D

    zabraknie pojemności ;)

  • 13. Data: 2014-07-02 15:28:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-02 11:30, Użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > jest super. Fakt, że przez pierwszy rok korzystania z tego urządzenia
    > powoli poznawałem różne jego możliwości i zastosowania.

    Są ludzie którzy potrzebują tylko sieciowego magazynu na pliki
    a nie choinki z wodotryskami. I kupowanie czegoś co ma od groma
    funkcji i kolorowych lampek może być wyrzucaniem pieniędzy
    w błoto.
    Swojego zrobiłem sam i jedyne dodatkowe funkcje jakie używam
    to dołożenie kolejnego dysku. Przed zakupem warto się zastanowić
    czego oczekuje od urządzenia i/lub spytać znajomych (lub grupowiczów)
    do czego użytecznego można sprzętu użyć.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-07-06 14:33:47
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 21/06/2014 22:33, Radek D wrote:

    > Czy to dobre rozwiązanie dla mnie ?

    Po pierwsze, jaki masz router?
    Pytam bo może ma USB i wszystkie niezbędne usługi do tego co chcesz uzyskać.
    --