    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki dysk sieciowy ?
    Date: Wed, 02 Jul 2014 11:30:19 +0200

    mr misio wrote:

    > Jeśli wczesniej nie miales NAS-a to dobre rozwiazanie w tym budzecie. Bo
    > poznasz plusy i minusy budzetowych rozwiazan :) Nie pisze tego
    > zlosliwie, ja uzywam taniego NAS-a z 2TB dyskiem WD RED i jestem
    > zadowolony - spelnia swoje zadanie jako backup waznych plikow. A to, że
    > sa lepsze, szybsze, bardziej funkcjonalne - owszem - ale za to sie doplaca.

    Nie polecam kupowania na początek bylejakiego NAS-a, po to, żeby po
    jakimś czasie przekonać się, że co prawda nie jest zły, ale chciałoby
    się więcej funkcji i możliwości. Polecam kupienie od razu dobrego NAS-a
    i potem stopniowo poznawanie różnych rzeczy do których on się przydaje,
    a których początkowo nie ma się pojęcia, jeżeli wcześniej nie używało
    się NAS-a. Po co płacić najpierw za pierwszego NAS-a, a potem drugi raz
    i tak za lepszego, jeżeli można zapłacić tylko raz? Ja mam ReadyNAS i
    jest super. Fakt, że przez pierwszy rok korzystania z tego urządzenia
    powoli poznawałem różne jego możliwości i zastosowania.