  • 31. Data: 2011-10-16 13:09:08
    Temat: Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej napisa?(a):

    > Licencje są różne od danego produktu. Ja miałem na myśli Win7 którego ceny
    > porównywalne są ceną płyty głównej. Tam taki zapis widziałem.

    Zacytuj go więc ;) Bardzo ciekawy jestem bo w znanych mi wersjach
    licencji Win 7 niczego takiego nie znalazłem :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 32. Data: 2011-10-16 16:27:17
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 15 Oct 2011 11:53:26 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j7bl6s$rd2$1@inews.gazeta.pl>
    od "Latet" <l...@l...pl> :

    >W testach - na pewno.
    >
    >Realny zapis sekwencyjny(!) dla OCZ Vertex 2 to okioło 50-70 MB/s. Przyznasz, że
    >nie powala (dwa razy wolniej niż dobry HDD).
    >Realny odczyt sekwencyjny: 160-200 MB/s (tu lepiej niż dobre HDD).

    Możesz podać jakiś link do testów, które by to potwierdzały?

  • 33. Data: 2011-10-16 16:35:36
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-16 18:27, Tomasz Jasiński wrote:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 15 Oct 2011 11:53:26 +0200
    > doszła do mnie wiadomość<j7bl6s$rd2$1@inews.gazeta.pl>
    > od "Latet"<l...@l...pl> :

    > Możesz podać jakiś link do testów, które by to potwierdzały?

    Podpiam sie pod prosbe, V2 wzialem ze wzgledu na dobre osiagi w zapisie
    i np. o niebo przebija raid0 z dwoch momentusow xt (szczegolnie zapis
    duzych plikow). Zupelnie nie ma porownania do HDD

  • 34. Data: 2011-10-16 16:39:59
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Rafał Łukawski wrote:

    > Podpiam sie pod prosbe, V2 wzialem ze wzgledu na dobre osiagi w zapisie
    > i np. o niebo przebija raid0 z dwoch momentusow xt (szczegolnie zapis
    > duzych plikow). Zupelnie nie ma porownania do HDD

    Tu wynik CrystalDiskMark
    http://oclab.pl/artykuly/dyski_twarde/test-dysku-ssd
    -ocz-vertex-2-e-60-gb/3/
    ale w dalsza cześć testów tego fatalnego wyniku juz nie potwierdza

  • 35. Data: 2011-10-16 16:45:03
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Tomasz Jasiński wrote:

    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 15 Oct 2011 11:53:26 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <j7bl6s$rd2$1@inews.gazeta.pl>
    > od "Latet" <l...@l...pl> :

    i tu jeszcze wyniki dysków SSD2 i SSD3 podpiętych do kontrolera SATAII.
    http://img42.imageshack.us/img42/6498/asssds599.gif
    http://img220.imageshack.us/img220/1826/asssds511.gi

    Obrazki pochodzą z aukcji z allegro

  • 36. Data: 2011-10-16 16:54:04
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-16 18:39, Andrzej wrote:

    > Tu wynik CrystalDiskMark
    > http://oclab.pl/artykuly/dyski_twarde/test-dysku-ssd
    -ocz-vertex-2-e-60-gb/3/
    > ale w dalsza cześć testów tego fatalnego wyniku juz nie potwierdzamam

    mam v2 120GB, zapis seq przy pomocy tego specyficznego programu - daje
    rezultaty pomiedzy 70-80MB/s Trudno mi komentowac, bo nie wiem co ten
    program de facto robi. Z mojego pkt widzenia do HDD nie ma porownania.

  • 37. Data: 2011-10-16 18:14:51
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Możesz podać jakiś link do testów, które by to potwierdzały?

    Piszę w oparciu o własne testy (Crystal Mark, AS-SSD oraz zwykłe kopiowanie
    plików ze stoperem w ręku).
    http://xyz.avx.pl/foto/vertex2.png
    Screeny do wyników Crystal Mark, które podają inne osoby w tym wątku -
    potwierdzają to samo.

    latet

  • 38. Data: 2011-10-17 04:53:58
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-15 11:53, Latet wrote:

    > W testach - na pewno.
    >
    > Realny zapis sekwencyjny(!) dla OCZ Vertex 2 to okioło 50-70 MB/s.
    > Przyznasz, że nie powala (dwa razy wolniej niż dobry HDD).

    No ok, tylko 'realny zapis sekwencyjny' w praktyce występuje bardzo
    rzadko. Proponuje porównać wyniki: random write dla SSD vs random write
    dla HDD

  • 39. Data: 2011-10-17 06:25:14
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Rafał Łukawski wrote:

    > Proponuje porównać wyniki: random write dla SSD vs random write
    > dla HDD

    Prawda jest taka, że ten kto raz popracuje sobie z SSD wszystkie HDD
    będzie chciał wyrzucić przez okno. HDD są dobre jako magazyny danych.
    Włączyć, pomęczyć się trochę w momencie przekopiowywania danych
    posłuchać tego rzężenia i wyłączyć.
    Do pracy tylko SSD

  • 40. Data: 2011-10-17 08:42:05
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Prawda jest taka, że ten kto raz popracuje sobie z SSD wszystkie HDD
    > będzie chciał wyrzucić przez okno.

    Potwierdzam.

    latet