  • 41. Data: 2011-10-17 10:19:59
    Temat: Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupić? OCZ czy ADATA?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4E97EFA7.F5370C9A@wp.pl...
    > Jaki dysk SSD SATAIII kupić?
    > OCZ Agility3 lub Vertex3 czy może ADATA S511?
    >
    > Nie chodzi mi o wydajność, tylko o stabilność.
    > Czytałem na forach, że z Vertex3 same problemy,
    > a z kolei o ADATA S511 nic przeczytałem
    > i nie wiem co o tym sądzić, bo może są mało popularne.
    >
    > Widzę, że S511 są droższe, wiec może lepsze?
    > Ktoś ma taki dysk i może coś o nim powiedzieć?

    A-Data S511 jest na takim samym kontrolerze SF jak Vertex. W obu wypadkach
    używa się pamięci synchronicznych. Jest już parę testów w sieci, sprawia
    dobre wrażenie poza MTBF-em, który jest o połowę krótszy niż w Agility.

  • 42. Data: 2011-10-17 15:23:27
    Temat: Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?
    Od: " Rychu" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej <a...@w...pl> napisał(a):

    > Ten by mi się nadał (ECS S6M2) :
    > http://www.hotfix.pl/ecs-u3n2-ecs-s6m2-kontrolery-us
    b-3-0-oraz-sata-iii-na-pci-
    > e-n2844.htm
    >
    > ale nigdzie tego kupić nie można :(
    > dziwna sprawa. Jest towar, ale nie na sprzedaż.

    trza szukać po chipsecie :)
    ja na wpisaniu 88SE9128 mam :
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1881533976
    prawie taki sam.
    Z tym ze do slota x1 nie ma sensu zakladac

  • 43. Data: 2011-10-17 15:33:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Andrzej wrote:
    > Prawda jest taka, że ten kto raz popracuje sobie z SSD wszystkie HDD
    > będzie chciał wyrzucić przez okno. HDD są dobre jako magazyny danych.
    > Włączyć, pomęczyć się trochę w momencie przekopiowywania danych
    > posłuchać tego rzężenia i wyłączyć.
    > Do pracy tylko SSD

    juz tu kiedys wspominalem ze przesiadka z ssd na hdd nie jest jakos
    specjalnie odczuwalna, szybsze uruchomienie, szybszy start aplikacji...

    ale testowo musialem sie przesiasc z vertexa 3 na samsunga f3
    to widac od razu, te pol czy cwierc sekundy kiedy dysk wesolo postukuje
    a system zamiera, wszystkie momenty kiedy przypadkiem dwa czy trzy programy
    zaczynaja pisac/czytac naraz... masakra
    przesiadka z hdd na sssd jest naprawde niemila ;)

  • 44. Data: 2011-10-17 15:38:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Andrzej wrote:
    > Jeśli sugerujesz, że posiadacze wersji OEM mogą sobie tak bezkarnie
    > płyty zmieniac, to jaka byłaby różnica między OEM, a BOX?

    wg microsoftu kowalski wogole nie moze (lub nie mogl, nie pamietam czy
    sprawa dotyczyla xp\visty czy w7 tez) oema instalowac

    ms chcialby takze dodatkowych oplat za systemy uzywane 'komercyjnie'
    np. w kafejkach itd

    tylko ze oni sobie co do zasady moga, a dopoki nie wyegzekwuja konkretnej
    sprawy w sadzie to opinie sa jak dupy ;)

    > poza ceną oczywiście...

    wsparcie dla boxa zapewnia microsoft

    wsparcie dla oema zapewnia ten kto go instalowal

    > odsyłam na forum http://windows7forum.pl a tam z pewnością ci wyklarują
    > o co chodzi i wyłożą stosowny punkt.

    ale dlaczego mialbym uznac interpretacje kogos z kim sie nie zgadam?

    > na tym forum nie ma co tego tematu ciagnąć bo zrobi się off topic

    to nie forum