  • Data: 2011-10-16 12:14:43
    Temat: Re: Jaki dysk SSD SATAIII kupi? OCZ czy ADATA?
    Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Andrzej napisa?(a):

    > Ok, wskaż proszę odpowiedni zapis w licencji, który masz na myśli?
    >
    > Jestem przekonany, że będzie tam mowa o przypisaniu kopii oprogramowania
    > do komputera (a nie listy części np płyty głownej). To istotna różnica
    > bo rozbudowa albo naprawa komputera to nie jest wymiana komputera na
    > inny.

    soft zasadniczo przypisany jest do płyty głównej.
    Licencja OEM generalnie nie dopuszcza do rozbudowy komputera, a zmiany płyty
    przede wszystkim, bo do tego jest wersja BOX.
    Płytę można zmienić w przypadku jej uszczodzenia w okresie gwarancyjnym.
    Musisz wiec dowieść, że padła ci płyta i że wymieniono ci ją w ramach gwaracji.
    Wtedy jeszcze raz możesz aktywować system.