  • 21. Data: 2014-09-05 14:33:50
    Temat: Re: Jaki dysk SSD?
    Od: MGA <a...@w...pl>

    W dniu 05.09.2014 12:24, Chris pisze:

    > Firma stara a jest popularna bo ma tanio :) Nie znasz polskiej
    > mentalności ? tanio=dobrze

    Firma jest nowa, a ten dysk SSD Crucial MX 256 jest bardzo dobry i
    piekielnie szybki.400zł za ten dysk to raczej tak średnio,był i po
    360,ale zaraz szybciutko skoczyła cena na 399,bo był ogromny popyt.Nawet
    w hurtowniach było pusto.Kto kupił i używa ten już nigdy chociażby
    systemu nie postawi na talerzowcu. Idzie nowe.Naprawdę warto.Są i inne,
    tańsze, ale ten jest super , a cena znośna.Polska mentalnośc jest
    całkiem całkiem, lepsza imo, od ruskiej.

  • 22. Data: 2014-09-05 14:40:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-05 14:33, MGA pisze:

    > Firma jest nowa, a ten dysk SSD Crucial MX 256 jest bardzo dobry i
    > piekielnie szybki.

    17 lat na rynku to młoda firma ??

    Co do jakości to warto poczekać min rok i wtedy będzie wiadomo co robią.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 23. Data: 2014-09-05 14:44:13
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-05 14:20, Chris pisze:

    > Akurat elektronika w większości przypadków tanieje a dyski SSD są tego
    > dobrym przykładem.

    pamięci i zwykłe dyski również?

  • 24. Data: 2014-09-05 14:50:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-05 14:44, Dawid pisze:

    > pamięci i zwykłe dyski również?

    Tu akurat ceny skakały raz wyżej raz niżej ale z biegiem czasu stare
    dyski/pamięci są zastępowane innymi pojemnościami w tej samej cenie za
    dyski 512GB weszły 1TB w tej samej cenie za pamięci 256MB weszły 1024MB
    itd ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2014-09-05 15:19:19
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > pamięci i zwykłe dyski również?

    Pamięci nie do końca, ale dyski - oczywiście. Weź pod uwagę nie cenę HDD
    samego w sobie, ale cenę do pojemności. Ta spada i to bardzo.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 26. Data: 2014-09-05 16:33:16
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jest zmowa, oni mają zarobić po 500% i dlatego ceny wiszą...

  • 27. Data: 2014-09-05 17:00:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-09-05 14:21, Chris wrote:

    > Testy wydajności to nie wszystko, trzeba poczekać i zobaczyć jak się
    > będą spisywać po min. roku, OCZ też były wydajne a z powodu zwrotów
    > firma padła.

    taki Crucial M500 jest juz troche na rynku i raczej zbiera dobre opinie.
    I cenowo tez daje rade.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2014-09-05 22:54:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 13:53:18 +0200, mr misio de grizzly napisał(a):

    > Byc moze dysk nie odgrywa przy tym istotnej roli ;)

    Sherlocku...

    Natomiast przydaje się od czasu do czasu kubeł zimnej wody na wszelkiej
    maści fantastów stwierdzających, że SSD jest panaceum na wszystko. Już
    widziałem artystę twierdzącego, że do obróbki foto (m.in. w Lightroomie), to
    lepiej mieć lapa z 4GB ram i SSD nawet 64GB, niż 8 czy więcej GB ram i w
    miarę sensownego dysku 7200 rpm.

    [ Married men live longer, but they are much more willing to die... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 29. Data: 2014-09-06 01:23:13
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 05.09.2014 o 22:54, Przemysław Ryk pisze:

> [...]
    > lepiej mieć lapa z 4GB ram i SSD nawet 64GB, niż 8 czy więcej GB ram i w

    Ja to bym wolal miec 16GB ramu i SSD 256 ;)

    No ale ja poziomki... ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 30. Data: 2014-09-06 10:52:47
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-05 15:19, Stregor pisze:

    > Pamięci nie do końca, ale dyski - oczywiście. Weź pod uwagę nie cenę HDD
    > samego w sobie, ale cenę do pojemności. Ta spada i to bardzo.

    tylko parę lat temu mój wd black 500 był tańszy od dzisiejszego, te same
    pojemności
    pamięć 2x4 gskill około 2 lata temu 190zł, obecnie ta sama 380zł
    dziwne, ale prawdziwe