  • Data: 2010-04-15 19:03:42
    Temat: Re: Jaki dysk EIDE?
    Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do 10 W, ale z linii 12 V to idzie, czyli najbardziej obciążonej. Na
    > pewno nie ma tam miejsca na dysk SATA? (wtedy Samsunga Spinpointa
    > F3...) Ta płyta powinna mieć zdaje się 4xSATA, a wymieniasz tylko trzy
    > urządzenia które z SATA mogą potencjalnie korzystać (i coś mi się wydaje
    > że nie wszystkie z tego korzystają). Jeśli są tylko 2xSATA to ja bym
    > wyrzucił któregoś DVD. Bo dobrych dysków IDE to teraz już jak na
    > lekarstwo...

    Są tam 2 SATA, ale nigdy nie były używane. W zestawie nie ma kabelków
    SATA. Można je oczywiście dokupić, ale ich brak może być symptomatyczny.
    Dyski SATA są droższe. Komputer jest stary i nie należy zakładać jego
    długiej pracy. Ten dysk jest niezbędny ze względu na brak miejsca na skany,
    których spora ilość jest w tym samym czasie przetwarzana. Ponadto pozwoli
    on na nową, czystą instalację systemu z ewentualną możliwością powrotu
    do stanu poprzedniego gdyby okazało się to niezbędne, przynajmniej
    w początkowym okresie używania nowego systemu.

    Pozdrawiam
    Ewa