  • 51. Data: 2009-09-05 19:31:05
    Temat: Re: Jaki du?y ekran do telewizji w SD
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Padre wrote:

    > Dla mnie EOT , polecam więcej samokrytycyzmu jeśli nie potrafisz
    > napisać nic merytorycznego na temat

    bo mi sie nie chce.

    w sprawie rozdzielczości obrazów otrzymywanych z aparatów cyfrowych piszesz
    brednie.

  • 52. Data: 2009-09-05 19:35:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    > bo mi sie nie chce.
    >
    > w sprawie rozdzielczości obrazów otrzymywanych z aparatów cyfrowych
    > piszesz brednie.

    Jeśli Twoja wiedza pochodzi z grup dyskusyjnych to masz prawo tak sadzić
    panie przemądrzały.

  • 53. Data: 2009-09-07 16:02:15
    Temat: Re: Jaki duży ekran do telewizji w SD
    Od: "R09" <b...@t...pl>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > W dodatku niektórzy widząc artefakty kompresji mówią o pikselozie.
    >
    > Ja oglądam z 2,5-3m i za chiny ludowe nie postawiłbym większego niż 32".
    > Sygnał kablówka upc i TNK.
    > Mam LCD FHD który ma funkcję polepszania (takie wygładzanie) obrazu.
    > Z bliska powierzchnie o jednolitym kolorze są na prawdę jednolite.
    > Ustawiłem tą opcję na min. bo wyżej wyglądało to nienaturalnie.
    > Krótko mówiąc 32" z 3 m daje radę. 42" wyrzuciłbym z 6 piętra :-)

    Oglądam plazmę 46" z 4-4,5m SD(60% czasu) i HD (40% czasu).
    Często też siadam bliżej, dodam, że ja ani nikt z rodziny nie ma kłopotów ze
    wzrokiem.
    Mimo że do wielkości 46" przyzwyczajałem się prawie tydzień, teraz bez
    wahania zamieniłbym ekran na 50"
    Może gdybym miał LCD sprawa wyglądałaby inaczej? Nie wiem.

    WK

  • 54. Data: 2009-09-08 12:30:07
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    >Nie, po prostu niektórzy kupują telewizory, żeby oglądać program
    >telewizyjny a nie plansze kontrolne.

    Ale co zrobic, jak NAWET na programie telewizyjnym
    widac smuzenie. Ba, smuzenie, ktore zwyczajnie drazni.
    Idac dalej Twoim tokiem rozumowania, powinienem powiedziec sobie
    "to nie drazni mnie, bo tak producent powiedzial, ze jest ok, wiec musi byc ok".
    Litosci.

    >Tak samo jak większość ludzi kupuje samochody żeby jeździć do pracy/po
    >zakupy/na wakacje a nie wykręciać wyśrubowane czasy na ćwierć mili.

    Nie popadajmy w skrajnosci. ja mowie o prostej sprawie - roznicach
    w czasach rakcji w przypadku lcd i plazmy. To widac nawet
    na filmie. I nawet jesli komus nie przeszkadza (a mi przeszkadza), to nie znaczy, ze
    roznicy nie ma

  • 55. Data: 2009-09-08 12:31:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 14:30:07 +0200, Kell a napisał(a):

    > Ale co zrobic, jak NAWET na programie telewizyjnym
    > widac smuzenie. Ba, smuzenie, ktore zwyczajnie drazni.

    Ja nie widzę. Możliwe, że mam popsute.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 56. Data: 2009-09-08 13:23:56
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    >Ja nie widzę. Możliwe, że mam popsute.

    A jak lata biala pilka w meczu tez jest ok?

  • 57. Data: 2009-09-08 15:10:16
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Kell a pisze:

    > A jak lata biala pilka w meczu tez jest ok?

    Musialaby latac po czarnym boisku zeby bylo widac smuzenie.

  • 58. Data: 2009-09-08 21:57:49
    Od: z <z...@g...pl>

    R09 pisze:

> [...]
    > wahania zamieniłbym ekran na 50"
    > Może gdybym miał LCD sprawa wyglądałaby inaczej? Nie wiem.

    Kiedyś znajomy sprawił sobie wielki crt (29" czy jakoś tak)
    Też nie mogłem na to patrzeć.
    Zdaję sobie sprawę że nie wszystkim wielkie pixele przeszkadzają tak
    samo jak nie wszystkim przeszkadza marna kompresja mp3 itd...
    Teraz telewizory mają więcej cali więc ta sama ilość informacji
    wyświetlana jest bliżej.
    Do tego dochodzą te pie.... artefakty kompresji cyfrowej i robi się
    kicha. Można to maskować-rozmywać ale fizyka jest nieubłagana.

    PS. Może to zboczenie zawodowe z poligrafii. Widzę że bitmapa nie ma
    300dpi i jest kompresowana jpg. :-) Są klienci którym to nie przeszkadza
    ale taki próg obowiązuje.

  • 59. Data: 2009-09-09 07:14:25
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

    >Musialaby latac po czarnym boisku zeby bylo widac smuzenie.

    Na zielonym juz sie nie rozmazuje?

  • 60. Data: 2009-09-09 12:56:54
    Od: Padre <P...@n...net>

    Kell a pisze:

    > A jak lata biala pilka w meczu tez jest ok?

    wady widzi sie na cudzych telewizorach :)