    From: Kell a <k...@n...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki duży ekran do telewizji w SD
    Date: Tue, 08 Sep 2009 14:30:07 +0200

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    >Nie, po prostu niektórzy kupują telewizory, żeby oglądać program
    >telewizyjny a nie plansze kontrolne.

    Ale co zrobic, jak NAWET na programie telewizyjnym
    widac smuzenie. Ba, smuzenie, ktore zwyczajnie drazni.
    Idac dalej Twoim tokiem rozumowania, powinienem powiedziec sobie
    "to nie drazni mnie, bo tak producent powiedzial, ze jest ok, wiec musi byc ok".
    Litosci.

    >Tak samo jak większość ludzi kupuje samochody żeby jeździć do pracy/po
    >zakupy/na wakacje a nie wykręciać wyśrubowane czasy na ćwierć mili.

    Nie popadajmy w skrajnosci. ja mowie o prostej sprawie - roznicach
    w czasach rakcji w przypadku lcd i plazmy. To widac nawet
    na filmie. I nawet jesli komus nie przeszkadza (a mi przeszkadza), to nie znaczy, ze
    roznicy nie ma