  • 1. Data: 2011-07-19 06:48:57
    Temat: Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
    Od: "Kamila" <K...@K...pl>

    Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :) Jaki na ten czas (niekoniecznie
    najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka 11
    lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

  • 2. Data: 2011-07-19 07:04:28
    Temat: Re: Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    W dniu 2011-07-19 08:48, Kamila pisze:
    > Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :) Jaki na ten czas (niekoniecznie
    > najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
    > 11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

    Moja kuzynka jakies pol roku temu kupila dla swojego 10 latka
    HTC Desire Z. Wydala na niego dosc sporo, ale dzieciak dzieki temu
    chlonie wiedze o uzytkowaniu tego telefonu i androida jak bibula.
    Powymienial sie jakimis aplikacjami w szkole i telefonem spial w domu
    komputery z telewizorem w jedna siec i zarzadza nimi z tego telefonu.
    Zrobil z tego telefonu takze router i to podobo calkiem niezly.
    Generalnie na tego typu rozwijajace gadzety warto chyba wydac nawet
    troszke wiecej dla dziecka.

  • 3. Data: 2011-07-19 09:08:49
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j03a9f$qgj$...@s...aioe.org,
    Lebowski <lebowski@*****.net> nastukał:

> [...]
    > Zrobil z tego telefonu takze router i to podobo calkiem niezly.
    > Generalnie na tego typu rozwijajace gadzety warto chyba wydac nawet

    będzie większa radośc jak dostanie liścia w szkole i mu ten telefon zabiorą.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-07-19 09:31:05
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Kamila" <K...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :) Jaki na ten czas (niekoniecznie
    > najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka 11
    > lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

    HTC Wildfire?

  • 5. Data: 2011-07-19 09:49:09
    Od: "!sp" <s...@a...er>

> [...]
    > najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka 11
    > lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka

    Jak sama nie wie co chce, to może zabawka wystarczy ?
    http://allegro.pl/sciphone-i9-i68-4g-3-2cala-wifi-du
    al-sim-pl-menu-i1705794131.html

  • 6. Data: 2011-07-19 09:55:37
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Użytkownik "Kamila" <K...@K...pl> napisał w wiadomości
    >
    > HTC Wildfire?

    I duza paczka relanium jesli dziecko jest niecierpliwe. Ten telefon ma
    takiego mula, ze normalna osoba zdazy zrobic herbate i ja wypic zanim
    cos sie zmieni na ekranie.

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-07-19 10:07:48
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > I duza paczka relanium jesli dziecko jest niecierpliwe. Ten telefon ma
    > takiego mula, ze normalna osoba zdazy zrobic herbate i ja wypic zanim cos
    > sie zmieni na ekranie.

    Każdy tani smarrtfon ma wady.
    Ma być niezły to Iphone czy SE Xperia Arc, ale kasy trzeba więcej i w ryj
    można dostać.

  • 8. Data: 2011-07-19 10:42:07
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy tani smarrtfon ma wady.
    > Ma być niezły to Iphone czy SE Xperia Arc, ale kasy trzeba więcej i w
    > ryj można dostać.

    Zapomnialem, za zachodnia granica to nie wystepuje. Moze ubezpieczyc?
    Jest jeszcze tani ZTE Blade, duzo lepszy od Wildfire a wart psie grosze,
    chyba nie warto za niego bic.

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2011-07-19 11:44:47
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Jest jeszcze tani ZTE Blade, duzo lepszy od Wildfire a wart psie grosze,
    > chyba nie warto za niego bic.

    Kupowanie smartfona dziewczynce z podstawówki, bo koleżanki maja i ona też
    musi ? Do czego ma to używać? Do grania w ogłupiające gry? Lepiej by było,
    gdyby uważała na lekcjach co nauczyciel ma do powiedzenia.
    Jakby to była moja córka, to bym zapytał co chce i coś najtańszego z
    pożądanej listy może jej kupił .
    Może najważniejszy jest kolor? Różowy w kwiatuszki? Albo kształt?
    Niekoniecznie podobny do fallusa. Albo funkcja wibracji?:-)

  • 10. Data: 2011-07-19 12:22:11
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 19.07.2011 13:44, !sp wrote:

> [...]
    > Może najważniejszy jest kolor? Różowy w kwiatuszki? Albo kształt?
    > Niekoniecznie podobny do fallusa. Albo funkcja wibracji?:-)

    młodzież teraz wcześniej dojrzewa, będziesz mieć swoje dzieci to inaczej
    zaczniesz gadać...
    Marx

    Ps. podaj chociaż kwotę do wydania