eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2Re: Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
  • Data: 2011-01-16 00:00:13
    Temat: Re: Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
    Od: mister <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-15 15:09, vwt4 pisze:
    > Rozwazam zakup dostawczaka - nowke lub prawie nowke
    > Zastanawiam sie co kupic - wielkosciowo odpowiada mi Movano L3H2 ale
    > moze cos jest lepszego?
    > Silnik potrzebuje conajmiej 145 KM.
    > Poradzcie cos.

    ja bym nie bral nowego movano/mastera/nissana
    konstrukcja jest nowa i nie wiadomo jak to bedzie wygladalo, a wykonanie
    wnetrza pozostawia wiele do zyczenia i daje do myslenia. wyglad
    zewnetrzny dla mnie przeszpetny, ale to kwestia gustu.

    ja bym wzial na twoim miejscu sprintera z 2010, jest dobra oferta na to
    teraz. nowy 316 cdi, dlugi i podwyzszony za 95 000 zl na allegro widze,
    w tym masz gwarancje 4 lata lub 240 000 km na wszystko.