eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2Re: Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
  • Data: 2011-01-16 17:27:48
    Temat: Re: Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ie66j6tokdkf8kusq237p10gn7e19t4ef3@4ax.com...

    > Ile Ducato albo Movano miałeś w życiu?
    >

    > --

    Ale wystarczy ze mial jednego i juz opinia poszla. No ile uzytkownikow
    tyle opinii. Ja to w ogole wychodze z zalozenia ze dobre samochody to sie
    skonczyly alta temu. Np w VW na kanciastym LT, no i T4 zle nie bylo. Bo
    kwadraty to jezdza do dzis o ile zostaly :P

    Dlatego obecnie kupujac samochod to chyba trzeba patrzec na serwis, pakiet
    serwisowy, samochod zastepczy itd itp.

    PZDr
    Adam