-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!not-for-mail
From: Panoramiczny <o...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaki dokladny i niedrogi filtr paliwa do diesla
Date: Sat, 23 Jan 2010 20:16:14 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 28
Message-ID: <hjfhtj$a8i$1@news.task.gda.pl>
References: <hjer5r$6fa$1@news.task.gda.pl> <hjf1b8$n01$1@news.onet.pl>
<hjf2u5$qim$1@news.task.gda.pl> <1u0dw4m8zmznu$.dlg@lepper.institute.com>
NNTP-Posting-Host: 095160098203.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1264274163 10514 95.160.98.203 (23 Jan 2010 19:16:03 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jan 2010 19:16:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <1u0dw4m8zmznu$.dlg@lepper.institute.com>
X-Antivirus: avast! (VPS 100123-2, 2010-01-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2249392
[ ukryj nagłówki ]Waldek Godel pisze:
> Pewna elementarna logika sie kłania
>
> Elementarna logika nakazywałaby
Natomiast elementarna umiejetnosc liczenia wskazuje, ze w zdecydowanej
wiekszosci przypadkow jest wszystko OK. i nie ma potrzeby stosowac
zadnych dodatkowych technik. Ale zdarzaja sie wyjatki, przed ktorymi
chcialbym sie zabazpieczyc.
Gdyby udalo mi sie znalezc maly, DOKLADNY, wyraznie tanszy od
standardowego filtr, najlepiej jeszcze przejrzysty, ktorego stopien
zabrudzenia moge ocenic organoleptycznie, pozwoliloby musiec rzadziej
wymienic ten glowny za kilkadziesat zl. A i maly filterek moge wozic ze
soba i w razie potrzeby w prosty i szybki sposob wymienic na drodze.
Elementarna logika wskazuje, ze gdyby problem byl notoryczny, przyczyna
lezalaby gdzie indziej, niz w aktualnie tankowanym paliwie. Wtedy w
pierwszej kolejnosci bym czyscil bak i siatke na smoku.
Nie musze pytac na grupie, aby miec swiadomosc mozliwosci czestszej
wymiany glownego filtru. Ale to w zdecydowanej wiekszosci przypdkow
"wyrzucanie pieniedzy w bloto". Takie rady nie sa potrzebne.
Nie pytalem "co sie dzieje ze zapycha mi sie filtr paliwa",
ale pytanie bylo "czy znacie maly i DOKLADNY filtr paliwa do zamocowania
na rurce paliwowej".
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.10 22:24 Agent
- 23.01.10 22:40 Yogi\(n\)
- 25.01.10 08:45 omega_fan
- 25.01.10 08:51 Robert_J
- 25.01.10 08:56 PJ
- 25.01.10 17:23 Seba
- 14.02.10 19:20 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS