  • Data: 2013-03-01 16:03:23
    Temat: Re: Jaki czytników do ebooków - kilka pytań
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-03-01, o godz. 15:43:00
    m <m...@g...com> napisał(a):

    > Jeżeli chodzi o czytanie - nie wyszedłem jeszcze z analogowego
    > getta :)
    >
    > Przez analogię do matrycy laptopa sądzę jednak, że słońce choćby
    > minimalne musi przeszkadzać strasznie. Przetrenowałem z laptopem w
    > domu (rzeczony salon), w ogrodzie, w parku, w poczekalni (jak raz od
    > południa okna). I to nie są jednostkowe przypadki w ciągu ostatnich
    > kilku lat.
    >
    > Dlatego sądzę że teza jakoby nie było różnicy dla oczu - jest odważna.

    No właśnie. Ty sądzisz. Ja używam intensywnie.

    > Ja cały czas tylko do oczu się odnoszę.

    I jak pisałeś - sadzisz. Wiesz - ja okulary noszę ~40 lat i regularnie
    jestem u okulisty. I od kilkunastu lat żadnych zmian. Tylko jedna wada
    - ale to akurat stała i wrodzona choć rzadko spotyakan.

    > W salonie przed 15tą, czytam (papierowo) często, nie tylko w lecie.

    Pożycz jakiś porządny tablet - z lepszym ekranem niż coś z Biedronki -
    i sprawdź. Zdziwisz się

    > A czy my nie o czytaniu właśnie? :)

    O czytaniu. PDF-ów między innymi. A tu urządzenia na e-ink-u niewiele
    niestety potrafią zaoferować.

    Zdrówko