  • 1. Data: 2003-03-16 13:11:47
    Temat: Jaki czas reakcji waszych ISP?
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Na przykladowa usterke: pingi do bramy od 10ms do 4000.
    Pytam, bo sie zastanawiam czy 3 dni to norma.

    --
    * Sebastian Krawczyk, Wrocław, PL
    * www.skrupulant.prv.pl - program do kawiarenek

  • 2. Data: 2003-03-16 20:53:29
    Temat: Re: Jaki czas reakcji waszych ISP?
    Od: m...@n...pl

    seba <s...@w...wroc.pl> wrote:
    > Na przykladowa usterke: pingi do bramy od 10ms do 4000.
    > Pytam, bo sie zastanawiam czy 3 dni to norma.
    wszystko zależy od umowy jaką podpisałeś z Twoim dostawcą. Sprawdż jaki
    czas reakcji masz tam określony i tego wymagaj od prowidera. Wiadomo, że
    krótszy czas naprawy usterki świadczy tylko na korzyść prowidera, ale
    podstawą jest umowa.
    pz
    mzek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89

  • 3. Data: 2003-03-16 20:53:48
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "seba" <s...@w...wroc.pl> writes:

    > Na przykladowa usterke: pingi do bramy od 10ms do 4000.
    > Pytam, bo sie zastanawiam czy 3 dni to norma.

    A co masz w umowie? Będziesz wiedział, czy to norma, czy powinni
    załatwić wcześniej.

    A może to nie usterka tylko zapchane Twoje łącze? Kazaa i te rzeczy?

    Jacek

  • 4. Data: 2003-03-16 20:54:26
    Od: Jarek Druzd <r...@i...pl>

    On Sun, 16 Mar 2003, seba wrote:

    >Na przykladowa usterke: pingi do bramy od 10ms do 4000.
    >Pytam, bo sie zastanawiam czy 3 dni to norma.

    do 4 godzin
    :-)

    --j.

  • 5. Data: 2003-04-17 05:54:49
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Wszystko zależy do gwarancji jakości SLA jaką masz w umowie.
    Ze znaych mi Providerów pełen pakiet rozbudowanych SLA ma Crowley - od
    3h30min do 24h
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-04-17 07:30:20
    Od: m...@n...pl

    Darek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Wszystko zale?y do gwarancji jako?ci SLA jak? masz w umowie.
    > Ze znaych mi Provider?w pe?en pakiet rozbudowanych SLA ma Crowley - od
    > 3h30min do 24h
    GTS Internet Partners także;)
    pz
    mazek