  • 1. Data: 2011-08-18 17:32:59
    Temat: Jaki czas dojazdu Tarnów-Kraków (Wawel na godz. 11:00) w piątek?
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    Witam grupowiczów
    O której wyjechać z Tarnowa żeby na Wawel dojechać na godz. 11:00?
    Najczęściej jeżdżę po południu. Jak w piątek rano wygląda przejazd (korek)
    na rondzie w Brzesku, Łapczycach?

    pozdrawiam
    pobo

  • 2. Data: 2011-08-18 18:45:08
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-18 17:32, B.P. (pobo) pisze:
> [...]
    > O której wyjechać z Tarnowa żeby na Wawel dojechać na godz. 11:00?
    > Najczęściej jeżdżę po południu. Jak w piątek rano wygląda przejazd (korek)

    Łapczyce ominac przez Bochnie, Kłaj i sru prosto na autostrade. Brzesko
    tez da sie szybko przejechac (przez centrum).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-08-18 21:22:25
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    > Łapczyce ominac przez Bochnie, Kłaj i sru prosto na autostrade. Brzesko
    > tez da sie szybko przejechac (przez centrum).

    Dzięki, tak nie próbowałem. Zobaczę może będzie szybciej
    pozdrawiam
    pobo

  • 4. Data: 2011-08-19 00:18:37
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    > Dzięki, tak nie próbowałem. Zobaczę może będzie szybciej

    Będzie szybciej. Przed Kłajem tylko uważać na Miśków! Przy okazji w
    Proszówkach można coś przekąsić w knajpie przy drodze... Objazd przez
    Proszówki-Kłaj to przy braku korka w Łapczycy tylko 5 min dłużej, więc
    prawie zawsze się opłaca. Minus - w deszczowe dni brudna fura z błota -
    budowa A4.

    --
    dremka

  • 5. Data: 2011-08-19 10:16:27
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 18-08-2011 o 17:32:59 B.P. (pobo) onet.pl>

    > Łapczycach

    Łapczycy

    --
    SW3