    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki bagażnik dachowy ?
    Date: Sun, 12 Dec 2010 18:23:47 +0100

    W dniu 2010-12-12 18:13, J.F. pisze:

    > Czyba tez nie masz wielkiego wyboru.

    W tym wypadku mam.
    Są jakieś "Aero", tak ukształtowane, że wchodzą idealnie miedzy relingi
    i nie wystają ponad nie. Belki są profilowane jak skrzydło samochodu.
    Podobno zmniejszają zużycie paliwa, ale to chyba nie ma znaczenia, skoro
    i tak na nich mocujesz jeszcze narty.

    > A to nie wiem o co chodzi, ale:
    > -ile tych nart ma byc ? Narty teraz szerokie, wysokie, a czasem ktos
    > wpada na pomysl ze najtaniej to w 4 osoby pojechac, albo w ogole
    > dwojke dzieci mamy.

    Typ "T", tzn w belce jest taki rowek w który wsuwamy śrubę gwintem do
    góry i nakręcamy uchwyt na narty. W innym przypadku jakieś jarzmo
    obejmuje cała belkę.

    Mam właśnie ten ból - dwóch siostrzeńców z parapetami :-(
    Stad cały temat.

    > -wysokosc nad dachem popatrz - dachy bywaja wypukle.
    >
    > -ma byc zamykany czy nie ? niezamykany to zaproszenie dla zlodzieja ..
    > ale zamykany tez :-) A opor jednak wiekszy w codziennej jezdzie.

    Na co dzień to go i tak zdejmę.

    > No co Ty - wloska to tylko pizza jest dobra.

    > A nie ma tam dziury na srodku oparcia ? Najlepszy patent na narty.

    Rodzina siedzi z tyłu x 3 szt. :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P