  • Data: 2011-11-09 19:04:16
    Temat: Re: Jaki aku ??
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j9dvdl$o5s$...@i...gazeta.pl...
    > Agent nabazgrał(a):

    > No właśnie opinie o Boschu znam i dla tego średnio do mnie przemawia choć
    > nie powiem jest tani :)
    >
    > Dzięki za podpowiedz, pogrzebię jeszcze w sieci ale opinie zazwyczaj sa
    > starawe a warto poznać nowe bo może coś się zmieniło.

    Z tych które mi długo wytrzymały to miałem w Hondzie Yuasa przez 7 lat a i
    pewnie polatałby dłuzej ale go rozłądowałem do zera a potem od razu od kabli
    i ładowanie było takie że aż kable były lekko ciepłe i szlag go trafił.
    Varta Silver w aucie żony też już ma z 6-7 lat i jak na razie nadal kręci
    niezawodnie.