  • Data: 2010-08-09 22:51:24
    Temat: Re: Jaki ZU
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4a4a450f-0e12-4b99-8b77-c99a1d9e9c69@w30g2000yq
    w.googlegroups.com...

    >Właśnie się zastanawiam, porównywanie składek ma średni sens, chodzi o
    >wybranie takiej o której są w miarę dobre opinie.

    Gdybyś zadał sobie minimum trudu przed napisaniem posta i zadał to samo
    pytanie panu Google, dowiedziałbyś się, że nie istnieje coś takiego jak
    najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe, czy nawet takie z "dobrymi
    opiniamii".
    Na temat każdego znajdziesz dziesiątki opinii negatywnych i pozytywnych.
    Opinii mocno subiektywnych. Np. jeden ucieszy się z wypłaty 1000zł za
    porysowaną maskę, błotnik i zderzak w starym struclu, którego i tak nie
    będzie naprawiał, drugi będzie psioczył na 2000zł za takie samo uszkodzenie
    w nowym samochodzie.
    Ta sama firma będzie raz sprawna i konkretna, w innym przypadku będzie
    odwlekać i mącić jak się tylko da. Wszystko zależy od oddziału,
    rzeczoznawcy, humoru kierownika, czy to początek/koniec okresu
    rozliczeniowego i tysiąca innych czynników.
    Nawet jak przeczytasz, że firma1 ma 10 negatywnych opinii, a firma2 20, to i
    tak niewiele Ci to powie, bez wiedzy jaki to jest odsetek wszystkich
    ubezpieczonych w danej firmie.
    W Polsce jeździ ok. 15 mln samochodów. Ile osób wyrazi swoje zdanie w tym
    wątku? Niech będzie 100. Wg Ciebie na ile będzie to obiektywna ocena?

    Nawet jeżeli dostaniesz 100 odpowiedzi w stylu: "firmaX wypłaciła mi całe
    odszkodowanie w tydzień i jest super", to w przypadku problemów powołasz się
    na te opinie, czy zajrzysz do OWU/ustawy/itp. i dowiesz się, do czego tak
    naprawdę jest zobowiązany ubezpieczyciel?

    Kiedy wreszcie ludzie zrozumieją, że nie istnieje coś takiego jak najtańsza
    i najlepsza firma ubezpieczeniowa?
    Dla każdego przypadku należy wziąć w łapę kalkulator, ściągnąć OWU i sobie
    policzyć/wybrać.

    Pozdrawiam
    Czabu