    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki TV- analog i cyfra razem
    Date: Wed, 5 Aug 2015 09:36:08 +0200

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:mpq6gh$379$1@node1.news.atman.pl...
    > Dzień dobry Szanownym Grupowiczom.
    >
    > Poszukuję dla starszej osoby telewizora o następujących
    > cechach:
    >
    > - kanały analogowe i dvbt na jednej liście programów,
    > możliwość własnego układania w kolejności
    > (kablówka z kanałami analogowymi i "wpuszczoną" naziemną,
    > obecnie jest zewnętrzny tuner DVBT i kineskopowiec)
    > To jest b. ważne, odpada tv w którym trzeba się przełączać
    > ATV/DTV/Euro/USB i tym podobne.

    Panasonic i Samsung mają oddzielne listy kanałów.

    > - minimum 1 Eurozłącze z możliwością automatycznego
    > przełączenia po wykryciu sygnału (i powrotu), ew. przełączanie
    > wejść jednym przyciskiem na pilocie po kolei,
    > np. Euro/HDMI1/HDMI2/Tuner (podłączenie odtwarzacza DVD).

    Jeśli urządzenie zewnętrzne wystawia dobry sygnał przełączający, to Euro
    przełącza się bez problemów. Tylko raz trafiłem na zestaw, który po zaniku
    sygnału Euro potrzebował kilkunsatu sekund na przełączenie się na sygnał z
    wbudowanej głowicy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba