  • 21. Data: 2011-09-11 17:14:52
    Temat: Re: Jaki TV LED/Plazma - szczegolne wymagania!
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Prosze zatem o opis, link, wyjasnienie jaka jest roznica i wymagania np.
    > dla Blu-ray dotyczace czestotliwosci migotania obrazu.
    migotania czego? Co Ci migota? W klasycznym TV wiązka elektronów
    "rysowała" obraz na luminoforze. jedna wiązka, 25/50razy na sekundę.
    dlatego migało. W LCD/Plazma takie zjawisko nie występuje, stąd nic nie
    miga. możesz natomiast wyświetlić 50, 100, 600 różnych obrazów na
    ekranie w ciągu jednej sekundy, tylko poco? W pewnych _specyficznych
    testach_ zobaczysz istotną różnice pomiędzy 50Hz a 600Hz. W pozostałych
    przypadkach - bez różnicy. Dokładniej mówiąc różnice są widoczne, ale
    nie związane z hertzami. (ten 600Hz będzie ładniejszy bo to plazma)

    > Gdzie jest on bardziej dynamiczny, dlaczego producenci pchaja w swoje
    > matryce og 50-400Hz itd...

    bo większość społeczeństwa to półdebile, a to łatwy zysk.

    ToMasz

  • 22. Data: 2011-09-11 18:31:28
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 19:14:52 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > nie związane z hertzami. (ten 600Hz będzie ładniejszy bo to plazma)

    > bo większość społeczeństwa to półdebile, a to łatwy zysk.

    Nie rozumie Waszego postepowania koledzy - czy wszyscy na tej grupie majacy
    cokolwiek do powiedzenia uwazaja sie, ze sa ponad cala reszta swiata i
    tylko "oni" nie sa debilami - tylko w czystej formie Alfa-Omega ... czyli
    wliczaja sie w to jak to okresliles "drugie pol spoleczensta" ?

    Ciekawe, czy jak potrzebujecie pomocy informatyka linux/hardware to tam tez
    tak wszyscy goruja nad calym spoleczenstwem. Czy jak potrzebuje ktos z Was
    pomocy przy doborze CPU do RAM + zminimalizowac pobor energii elektrycznej
    dla zestawu zbudowanego na RAID0 - zapytasz to od razu zostaniecie
    zaklafyfikowanie do "poldebili" "BO JAK TO MOZLIWE - NIE SLYSZALES O ATOMIE
    CZY DDR5 ??

    szkoda, szkoda, szkoda

    T.V.

  • 23. Data: 2011-09-11 18:36:16
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    z Twojej
> [...]
    > dla Blu-ray dotyczace czestotliwosci migotania obrazu.
    > Gdzie jest on bardziej dynamiczny, dlaczego producenci pchaja w swoje

    Tak sie sklada ze robilem serwis TV przez dobrych kilka lat i latwo
    potrafie rozpoznac leminga ktory jest expierdem od TV a brak mu
    podstawowej wiedzy o budowie tego sprzetu. Wiec poprostu posylam
    leminga na drzewo tam gdzie jego miejsce zadne tlumaczenie nie ma sensu
    bo leming i tak niezrozumie.

    Nie ma zadnej agresji w moim tlumaczeniu poprostu najlepsze
    wytlumaczenie to poslanie delikwenta na drzewo tam gdzie jego miejsce
    czyli twoje tez buraku cukrowy.

  • 24. Data: 2011-09-11 18:38:09
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 18:06, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nieprawda.
    > To już zależy od kablówki.

    Nie znam zadnej kablowki ktora umozliwia odbior na wlasnym sprzecie.

  • 25. Data: 2011-09-11 18:40:30
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-11 18:02, T.V. pisze:

    > Chlopaki, moze zamiast sie klucic przytoczycie racjonalne argumenty na
    > ktorych mam nadzieje skorzystam.
    > Ja rowniez sadzilem, ze jesli jest CI/CI+ to dekoder bedzie zbedny.
    > Pan, Panie Jurku pisze iz sa to bzdury - nie chce pchac kasy w bloto wiec
    > prosze o przyblizenie mi tematu - po co jest to gniazdo?

    W jaki spososb chcesz odbierac DVB-S na TV ktory nie ma takiego tunera ?

    gniazdo CI jest dobre jak lapiesz kodowane stacje z ziemi albo DVB-C i
    masz takowy tuner w TV.

  • 26. Data: 2011-09-11 18:41:26
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

  • 27. Data: 2011-09-12 02:07:51
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 20:40:30 +0200, Jerzy Dombczak napisał(a):

    > W jaki spososb chcesz odbierac DVB-S na TV ktory nie ma takiego tunera ?
    >
    > gniazdo CI jest dobre jak lapiesz kodowane stacje z ziemi albo DVB-C i
    > masz takowy tuner w TV.

    Tuner DVB-S, hmm ja dopiero szukam TV wiec moze trafie na cos takiego.

    T.V.

  • 28. Data: 2011-09-12 05:16:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-10 19:42, ToMasz pisze:
    > jak chesz mieć dobry obraz to plazma panasonic, jak nie bardzo to lcd
    > samsunga, a potem to już co tam chcesz.

    ale bzdury wygadujesz.
    uważasz, że dobry obraz tylko z plazmy?
    a lcd to już dużo gorzej?
    ja uważam inaczej, nie obniżając razgi plazm panasonica.
    ja polecam lcd sony.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 29. Data: 2011-09-12 05:31:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > tylko "oni" nie sa debilami - tylko w czystej formie Alfa-Omega ... czyli
    > wliczaja sie w to jak to okresliles "drugie pol spoleczensta" ?

    bo niektórzy udają że dużo wiedzą.

    z tego co napisałeś, najlepiej kup samsunga bo wspiera najwięcej
    formatów, ma dlna i współpracuje z dyskami na usb,
    a przy tym ma dobrą jakość obrazu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 30. Data: 2011-09-12 05:39:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-12 04:07, T.V. pisze:

    > Tuner DVB-S, hmm ja dopiero szukam TV wiec moze trafie na cos takiego.

    gniazdo CI, ma chyba prawie każdy odbiornik, a przyda się
    jak w naziemnej będą kodowane programy, w co wątpię.
    coraz częściej zdarza się tuner dvb-s, ale przemyślałbym to.
    po pierwsze jak pisali przedmówcy, nie z wszystkich ofert platform
    można skorzystać. zyskujesz więcej miejsca - brak dodatkowego box`a.
    tracisz za to inne możliwości, np. VoD.
    rozsądzić musisz sam. czasem lepiej mieć własny dekoder.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux