  • 31. Data: 2011-09-12 07:30:40
    Temat: Re: Jaki TV LED/Plazma - szczegolne wymagania!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:j4iv6d$q03$2@news.onet.pl...

    > Nie znam

    T o niczym nie świadczy.

    > zadnej kablowki ktora umozliwia odbior na wlasnym sprzecie.

    A ja znam - East&West w Poznaniu oferuje moduły CAM zamiast tunerów.
    Czy teraz dostrzegasz sens posiadania CI w TV?

  • 32. Data: 2011-09-12 07:31:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo niektórzy udają że dużo wiedzą.
    >
    > z tego co napisałeś, najlepiej kup samsunga bo wspiera najwięcej
    > formatów, ma dlna i współpracuje z dyskami na usb,
    > a przy tym ma dobrą jakość obrazu.

    Dla mnie podstawową funkcją byłaby pvr (choćby na dysk po usb).
    Czy w tej cenie jest to osiągalne?

  • 33. Data: 2011-09-12 11:50:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...czy wszyscy na tej grupie majacy
    > cokolwiek do powiedzenia uwazaja sie, ze sa ponad cala
    > reszta swiata i
    > tylko "oni" nie sa debilami - tylko w czystej formie
    > Alfa-Omega

    Niestety tak właśnie jest. Grupa jest chyba ostatnim
    miejscem, w którym dowiesz się czegokolwiek sensownego
    ;-))). Tu najwyżej możesz zapoznać się z różnymi poziomami
    kultury użytkowników ;-). Grupa jest dobra np. do badań
    socjologicznych... Tu znajdziesz wszelkiego rodzaju
    "nauczycieli", "oduczycieli", chamów, psychopatów i
    pospolitych debili... ;-). Pół biedy jeśli ktoś podchodzi do
    tego żartobliwie, ale niestety sporo jest tu takich, którzy
    traktują to wyjątkowo poważnie...

  • 34. Data: 2011-09-12 12:59:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-11 10:23, *Big Jack* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > PLONK za matołectwo. Innym też sugeruję spuszczenie tego kretyna na dno KF

    Niegrzecznie, ale dobrze Ci pisze - TV z tunerami DVB-S jest jak na
    lekarstwo - ja znam kilka od Pioneera i LG. Kumpel ma plazmę 52"
    Pioneera z DVB-S i gniazdem CI - wsadził sobie tam moduł Cyfry+ jakiś
    czas temu i po kilku miesiącach bojów go mu sprzedałem na Allegro, bo
    nie dało się tego sensownie wykorzystać (a już na kanałach HD to była
    totalna porażka) - używał potem zewnętrznego tunera, a teraz wziął eNkę.

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 35. Data: 2011-09-12 14:11:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.09.2011 14:59, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > nie dało się tego sensownie wykorzystać (a już na kanałach HD to była
    > totalna porażka) - używał potem zewnętrznego tunera, a teraz wziął eNkę.

    ale jest ich coraz wiecej.
    dwa lata temu mialem klienta, który kupił sharpa z podwójnym tunerem sat
    i hdd. działa na nim do dziś.
    z tunerami są też samsungi, sony.

  • 36. Data: 2011-09-12 14:47:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Mirek Ptak* napisał(-a):

    > Niegrzecznie, ale dobrze Ci pisze - TV z tunerami DVB-S jest jak na
    > lekarstwo - ja znam kilka od Pioneera i LG.

    Otóż niedobrze. Ja piszę, że jeśli telewizor ma DVB-S, to można
    wykorzystać CI. Dombczak w opdpowiedzi pisze, że telewizor musiałby mieć
    DVB-S. No żesz qr.... mać! Jakim trzeba być tępakiem żeby dawać
    zastrzeżenie, o którym ja wspomniałem w poście na który mi odpowiada?
    Mało tego, w innym poście twierdzi że żeby odbierać cyfrę to trzeba mieć
    tuner DVB-S. Cóż za odkrycie! Dombczak chyba cierpi na autyzm. Jak coś
    znika z oczu, to wydaje mu się, że tego nie ma. A wystarczyło wrócić do
    pierwszego mojego postu, gdzie napisałem "W TV mającym na pokładzie
    DVB-S(2) można dzięki niemu (CI) obejść się bez dekodera". Ja mam
    Panasonica z DVB-S, DVB-T, DVB-C i z PAL, SECAM, NTSC w różnych
    odmianach. Ale dostępność TV Z DVB-S nie była tematem rozważań. T.V.
    pytał o telewizor z CI/CI+. Dombczak zakwestionował posiadanie tego
    złacza w tv, z czym ja miałem czelność się nie zgodzić wskazując na jego
    zastosowanie, a z czym się znowu Dombczak nie zgodził. Rozumiesz to, że
    jest on ukierunkowany na to, że CI bez względu na to komu, do czego i
    czy w ogóle jest potrzebne, uważa je za zbytek?

> [...]
    > nie dało się tego sensownie wykorzystać (a już na kanałach HD to była
    > totalna porażka) - używał potem zewnętrznego tunera, a teraz wziął

    Pisałem o tym też, że moduły mogą być kapryśne i stwarzać problemy z
    niektórymi TV. Ale istnienie problemów nie oznacza nieistnienia
    możliwości w ogóle.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 37. Data: 2011-09-12 20:02:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.09.2011 09:31, Cavallino pisze:

    > Dla mnie podstawową funkcją byłaby pvr (choćby na dysk po usb).
    > Czy w tej cenie jest to osiągalne?

    w cenie o której mowa. do 2000 raczej nie.
    ja nie spotkałem odbiornika tak wyposażonego w tej cenie

  • 38. Data: 2011-09-12 20:02:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 39. Data: 2011-09-12 21:08:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lekarstwo - ja znam kilka od Pioneera i LG. Kumpel ma plazmę 52" Pioneera
    > z DVB-S i gniazdem CI - wsadził sobie tam moduł Cyfry+

    Tn ich moduł jest baaaardzo słabej jakości, może tu była przyczyna.
    Mi z kartą dvb-s też chodzić nie chciał.
    Musiałem kupić phoenixa jako czytnik kart.

    Ludziska bardziej polecają Astony do tego celu - z nimi problemów tego typu
    nie ma.

    >jakiś czas temu i po kilku miesiącach bojów go mu sprzedałem na Allegro, bo
    >nie dało się tego sensownie wykorzystać

    To znaczy co się działo?
    Cięło się?

  • 40. Data: 2011-09-12 21:09:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ja nie spotkałem odbiornika tak wyposażonego w tej cenie

    Ale co to za wielkie wyposażenie, toż to tylko dodatkowa funkcja w sofcie,
    sprzętowo wszytsko jest.