  • Data: 2012-04-23 16:54:38
    Temat: Re: Jaki TV LCD 32`` - 5 modeli za ok. 1000 z?
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Oj tam oj tam. Każda epoka ma swoje wady. Zapomniał że wtedy w PRLu taki
    > OTV mieć to było coś?

    W tamtych czasach oprócz pracy na etacie naprawiałem telewizory - czarno-
    białe, bo do Rubinów czułem polityczne i techniczne obrzydzenie.
    W 1976 kupiłem Sony KV1820R (za ponad 10 średnich pensji).
    Obraz kryształowy, żadnych błędów czystości i zbieżności.
    (przeżyły ponad 20 lat z 1-2 naprawami)
    W rok później wylądowałem na saksach w Sztokholmie w serwisie RTV.
    Szokiem dla mnie było, że ok 10-letnie kolorowe Philipsy, po wymianie kilku
    lamp, poprawieniu kilku lutów i drobnej regulacji miały obraz nieporównywalnie
    lepszy niż w fabrycznie nowym Rubinie.