  • 51. Data: 2012-04-28 23:20:15
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-28 22:57, Pszemol wrote:

    > Przerost formy nad treścią?

    Eeee Pszemol, to dosc typowy argument fanow Appla ;P

    > Czym różni się 6 od 3, 4 i 5?
    > Albo po co rozróżniać 2 od 1?

    No ale jak ma sie wg Ciebie glosnosc youtuba czy odtwarzacza mp3
    odglosnosci dzwieku w sluchawce? Jak dla mnie sa to dwa zupelnie rozne
    zagadnienia.

    > W iPhone pod iOS są dwa ustawienia głośności: 1 i 2 osobno,
    > 3, 4, 5, 6 osobno. Do tego masz jeszcze kombinację wibratora.

    Tak, tu tez jest mozliwosc wlaczenie i wylaczenia wibracji.

    > Ale ja nie chcę mute - ja chcę się o alarmie dowiedzieć, ale po cichu...

    Jesli wyciszam, to w okreslonym celu: nie chce wogole robic halasu, od
    tego mam wibracje zeby mnie powiadomily. Nie pisze, ze sie nie da. Moze
    sie da ale nigdy nie szukalem takiej opcji w systemie ani wsrod
    dodatkowych aplikacji.

    Piszesz o przeroscie formay nad trescia... ale wlasnie ten "przerost"
    umozliwia mi ustawienie alarmu z kalendarza w taki sposob, ze ciche
    sluchanie poprzedniego wieczora mp3 nie spowoduje, iz nastepnego ranka
    przegapie czegos waznego zapisanego w kalendarzu.

  • 52. Data: 2012-04-28 23:47:24
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Coś się konkretnie nie zgadza?

    2 razy w tygodniu. Ale wiesz, tak się zastanawiam czy to w ogóle da się
    prosto przeliczyć. Tydzień - 5 dni ostrej jazdy plus 2 dni spokoju.

    > Oczywiście. Nic nie jest wieczne. Masz z tym jakiś problem?
    > Jak ci się po 2 latach bateria zużyje to i tak wymienisz pewnie telefon
    > na nowy. A jak nie, to kupisz sobie nową baterię na następne 2 lata.

    Fakt.

    > No to może koledze spasuje...

    W zasadzie mogę polecić. Gdyby nie przymus - został bym przy nim.
    W sieci piszą że delikatny - takie robi wrażenie, ale tylko wrażenie,
    jest solidny i pierońsko szybki.

    > W przypadku iOS zadbał aby w kupowanym telefonie było tyle
    > aplikacji ile trzeba i tylko tyle... Jak potrzebujesz więcej to sobie
    > dociągniesz to co chcesz z Appstore. Nie ma potrzeby ładować
    > telefonu zwłaszcza kilkoma aplikacjami do tej samej funkcji - to
    > bardzo utrudnia poznawanie nowego sprzętu użytkownikom.

    Rzecz nie w tym co z dodatków w telefonie siedzi, tylko co startuje przy
    uruchomieniu. Z drugiej strony zazwyczaj wyłączam telefon przez
    przypadek (podczas trzymania w ręku zaczepiam o wyłącznik), więc
    bardziej boli brak możliwości decyzji chyba.

    > A nie możesz odinstalować niepotrzebnego bloatware?
    Nie, niestety nie potrafię. Poza tym to nie jest bloatware, tylko
    zwyczajne aplikacje zapewne komuś przydatne, komuś młodemu jak sądzę.

    > Ale to zniechęca do systemu.

    Owszem. Producentowi wydaje się, że wie lepiej co klient potrzebuje.

    > Takie opisy są małoobrazowe - to trzeba chyba użyć aby docenić.
    > Z tego co pisałeś to żadna rewelacja, wręcz brzmi skomplikowanie.
    > Ile masz osób do których tak często dzwonisz aby potrzebować
    > takie optymalizacje klikologii?

    Oczywiście, jeszcze lepiej dotknąć.
    Kontaktów z pół tysiąca, aktywnych może z 50 osób.

    > Ja klikam na zieloną ikonę ze słuchawką (program telefonu) i tam
    > program pamięta gdzie byłem ostatnio (na której zakładce), a często
    > jestem na "recent calls", więc drugim kliknięciem wybieram osobę z listy
    > i już telefon sam nawiązuje połączenie, przestawia ekran na rozmowę
    > gdzie pojawia się obrazkowe menu do wyłączenia rozmowy czy
    > przestawienia na głośnomówiący, czy wywołania klawiaturki itp...

    Też tak robię, ale czasami wymaga to przewinięcia wręcz kilku ekranów.
    Na dodatek małpa jedna pamięta, że przewinąłem do połowy listy i
    następnym razem tam zacznie, a ja chciał bym od początku.

    > Tani telefon z androidem... i nie był zadowolony.
    > I czego szuka? Innego taniego telefonu z androidem. Mądre to?
    > Więc polecam mu przetestowanie czegoś innego.

    Ale wiesz, przy budżecie IP4 to już nie będzie tani telefon, a skoro
    tak, to z A też nie będzie kłopotu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 53. Data: 2012-04-28 23:52:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-04-2012 21:56, Pszemol pisze:
    > Ty jak widzę nie w 2005 tylko w 1995 siedzisz... Chcesz wszystko
    > robić tak jak się robiło przed upowszechnieniem się internetu???

    Zacznijmy od tego że nie odpowiedziałeś na podstawowe pytania:

    Co mam zrobić wg. ciebie? Pchać w sieć gigabajty zdjęć (jedno RAW+JPG to
    ok 20MB) i gigabajty filmów FH (gdzie 1,5min to ze 300MB) żeby nie dać
    zarobić producentowi dysków? Dobrze się czujesz, czy pigułek zabrakło?
    ATSD czemu ma służyć ten idiotyczny(?) wynalazek apple:
    http://www.apple.com/pl/airportextreme/features/hard
    drivesharing.html?
    Czyżby Timkuk chciał drążyć kieszenie fanbojów bezsensownym sprzętem?

    --
    Pozdr.

  • 54. Data: 2012-04-29 00:37:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Mam w abonamencie 2 GB transferu 3G na miesiąc

    I kogo to obchodzi?
    Ja mam tyle samo w 2 abonamentach, do tego darmowe Aero2. Ale nie mam na
    tyle bezczelności, aby uważać, że każdy tak ma i dlatego powinien
    zrezygnować z bezkosztowego przesyłu danych, bo to takie "passe". Takie
    próby ewangelizacji przez pryzmat własnego "ja mam" są zwykłą formą
    buractwa.

    > Jeśli Ciebie te kilkadziesiąt złotych na miesiąc tak bardzo ogranicza
    > i cofa w czasie do 2005 a nawet 1995 roku to może nie kupuj smartfona, co?

    I jak zwykle wykazałeś się chamstwem i buractwem, tak charakterystycznym dla
    spasionych tambylców, którym do pustego łba nie przyjdzie, iż dyskutując na
    grupie w hierarchii *.pl powinni chociaż z grubsza zapoznać się z polskimi
    realiami społeczno-ekonomicznymi. W tych nielicznych przerwach między
    trollowaniem przejrzyj wątki z tej grupy, może choć trochę rozjaśni ci się w
    tej łepetynie.

    JoteR

  • 55. Data: 2012-04-29 02:35:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-28 22:58, Pszemol pisze:
    > Jak chce jedno przesłać konkretnemu znajomemu to od tego mam MMS.
    > Lub e-mail.

    To e-maila można przesłać bez dostępu do Internetu?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 56. Data: 2012-04-29 02:40:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-28 22:10, Pszemol pisze:

    > Mówisz o Nokii 6310? Widzisz - mi też taką szef dał jak jechałem
    > do Kanady... Chciał mi zrobić grzeczność abym sobie swoich minut
    > nie marnował na rozmowy z nim... Ale był hardcore nie z tej ziemi.

    Zbyt trudny w obsłudze? ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 57. Data: 2012-04-29 02:45:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-28 20:23, Pszemol pisze:
    > Nie widzę naprawdę sensu trzymania smartfona dłużej niż dzień
    > na jednym ładowaniu. Ja idę spać, telefon idzie się ładować. Po sprawie.
    > Każdy dzień zaczynam ze stanem baterii 100% i nic mnie nie zaskoczy.

    Zobaczysz, gdy pojedziesz w dłuższą trasę i akurat jakimś dziwnym trafem
    zapomnisz ładowarki i kiedy telefon zgaśnie w najmniej oczekiwanym
    momencie. Jak mój znajomy, który spieszył się jadąc na spotkanie z
    drugiego końca kraju i zapomniał ze sobą ładowarki. Nikt nie był w
    stanie mu akumulatora tego iPhone'a naładować. Gdyby było choć gniazdo
    mini/micro-USB i miał ze sobą kabelek to by bez problemu mógł nie tylko
    przez dowolny komputer go naładować, ale i zgrać dane. A tak, cóż...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 58. Data: 2012-04-29 02:55:12
    Temat: Re: Jaki Smartphone? - komentarz do Pszemola i Skypka
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-28 23:11, atm pisze:
    > ToMasz, skromny jestes ;]
    > Dokladasz 5 dych i masz nowiutkie 4 rdzenie:
    > http://allegro.pl/htc-one-x-s720e-gw24-arkady-wrocla
    wskie-i2310365092.html

    Łeeee, ale to nie ma iOS-a ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 59. Data: 2012-04-29 12:42:45
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2012-04-28 17:22, Pszemol pisze:
    > Chcesz telefon który działa i możesz na nim polegać.
    > Potrzebujesz iPhone4. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz lekko używany
    > iPhone4 za ciut więcej niż 1000zł.

    Czy iPhone 4 nie ma już obecnie problemów z zasięgiem?

    http://www.idg.pl/news/359981/iphone.4.jak.go.trzyma
    c.by.nie.stracic.zasiegu.html

  • 60. Data: 2012-04-29 12:48:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 12:42:45 +0200, Netx napisał(a):

    > Czy iPhone 4 nie ma już obecnie problemów z zasięgiem?

    Nie ma. 4S ma wręcz wzorcową instalację antenową. Ukradzioną Samsungowi.
    Bo jak Kali ukraść krowę to dobrze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na