  • 301. Data: 2012-05-23 06:22:41
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    news:4fbc3373$0$31770$c3e8da3$52450513@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Zupełnie normalna reakcja. Ja też nie widziałem wyblakłych
    > kolorów na starym Mozarcie przed zakupem Lumii 800.
    > A tu coś dla palmofoniarzy, oni lubią poznawać świat przez jutubę:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MZjfe2_zUo4

    Pamietam tutejsze dyskusje gdzie iPhone byl krytykowany
    za wlasnie cukierkowe, zbyt nasycone barwy w stosunku do
    telefonow konkurencji z 2009-2011. Teraz, gdy sie pojawily
    cukierkowe OLEDy to ten sam iPhone stal sie nagle zbyt wyblakly :-))))
    Ciezko przeciwnikom iPhone dogodzic... po prostu nie lubia iPhone
    i w razie potrzeby beda mu wytykac zbyt nasycone, cukierkowe
    lub zbyt wyblakle barwy ekranu - zalezy do czego porownuja :-)

  • 302. Data: 2012-05-23 06:52:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-23 01:20, Pszemol pisze:

    > Budzik to nie jest problem - poszukaj w Appstore ile jest aplikacji
    > do wyboru jak podasz słowo kluczowe "alarm clock" lub "wake up".

    Ale producent dał ciała i trzeba sobie jakoś radzić NIE? :-)

    Klient: A czy ten tel. ma budzik?
    Sprzedawca: Tak ale jak Pan sobie wieczorem ściszy muzykę przy słuchaniu
    to może Pana rano nie obudzić.
    Klient: Jak to? To znaczy że nie ma budzika.
    Sprzedawca: W zasadzie ma ale lepiej niech pan sobie dogra aplikację. To
    jest takie wizjonerskie rozwiązanie żeby zachęcić przez wku... do
    korzystania ze sklepu z aplikacjami.
    Klient: Aha. Tylko dlaczego przez wku...? :-)

    Mam napisać dialog między spóźnionym pracownikiem (świeżym nabywcą) a
    pracodawcą?
    :-)

  • 303. Data: 2012-05-23 07:45:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 23:16:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > 75 tysiecy wobec pól miliona w Appstore... Sam widzisz roznice.
    > http://www.pcworld.com/article/228577/apples_app_sto
    re_has_had_halfamillion_apps.html

    > I nie wiem czemu margines aplikacji nazwijmy to "rozrywkowych"
    > tak bardzo Ci przeszkadza? Oprócz nich jest cala masa uzytecznych.
    >
    > Nawet gdyby z tych 500 tysiecy bylo 75 tysiecy róznych fart-apps
    > to wciaz masz 425 tysiecy nie-fart-apps ktorymi iOS przewyzsza WM.

    Nie calkiem Pszemolu ... jak sie nazywa aplikacja ktora mnie przeprowadzi
    no z Olsztyna do Aten ?

    Nie ilosc, a jakosc :-)

    A jak sie nazywa aplikacja ktora mi podniesie glosnosc o 6:30, zeby mnie
    budzik zbudzil, niezaleznie od ustawien glosnosci ?

    > Niestety faktem jest ze WM sie wciaz dzis nie liczy i gdy widze jakas
    > nowa aplikacje mobilna promowana w gazecie czy TV to niestety
    > podaja ze wystepuja dwie wersje: zielony robocik i cz-b jabluszko.

    A coz to za aplikacje sa ?

    J.

  • 304. Data: 2012-05-23 07:52:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2012 18:12:07 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No ale po co teraz, skoro i tak tego zdjęcia na telefonie nie będziesz
    > używał.
    > Więc MMSem prześlesz sobie miniaturkę do wstawienia na facebook
    > a e-mailem lub po iCloud prześlesz pełnoformatowe do domu.

    Ale ja nie chce sobie wstawiac na fb. To kolega chce. Ale on ma kiepski
    aparat. A ja mam dobry :-)

    J.

  • 305. Data: 2012-05-23 11:46:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A jak sie nazywa aplikacja ktora mi podniesie glosnosc o 6:30, zeby
    > mnie budzik zbudzil, niezaleznie od ustawien glosnosci ?

    Promocyjne. Np pokazujące fragmenty z następnego odcinka doktroa Housa.
    Pół miliona takich bzdetów właśnie jest na rynkach ajfonowych i
    androidowych.

  • 306. Data: 2012-05-23 11:51:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

> [...]
    re_has_had_halfamillion_apps.html

    > I nie wiem czemu margines aplikacji nazwijmy to "rozrywkowych"

    Nie przeszkadza. Po prostu nie masz się czym chwalić.

    > Nawet gdyby z tych 500 tysiecy bylo 75 tysiecy róznych fart-apps
    > to wciaz masz 425 tysiecy nie-fart-apps

    Proporcje są raczej odwrotne.

    >ktorymi iOS przewyzsza WM.

    Market WM zamknięto parę dni temu.

    > Niestety faktem jest ze WM sie wciaz dzis nie liczy

    Ależ to nadal bardzo dobry system do nawigacji itp urządzeń.

    > Jesli ktos nastawia sie na rozbudowe mozliwosci swojego smartfona
    > o nowe funkcje ktorych nie dal mu producent to ma do wyboru
    > tylko i wylacznie iOS lub Android.

    Albo WP.

  • 307. Data: 2012-05-23 12:00:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Moze jego nie obudzi iPhone alarmem sciszonym do 1 kreski po
    > Wordament.

    Nie wiem jak w ajfonie, ale sprawdziłem wlaśnie w moim telefonie i za bardzo
    nie słyszę różnicy w głośności alarmu między ustawieniem 1, 15 a 30. Toto
    chyba jednak zawsze dzwoni tak samo. I bardzo dobrze, budzik działa.
    Androidziarze jak zwykle stworzyli sobie problem z dupy by z nim dzielnie
    walczyć.
    (A regulacji głośności podlegają jednak tylko przypomnienia z kalendarza a
    nie alarmy z budzika)

  • 308. Data: 2012-05-23 12:11:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > Pamietam tutejsze dyskusje gdzie iPhone byl krytykowany
    > za wlasnie cukierkowe, zbyt nasycone barwy w stosunku do

    Widocznie krytykantami byli ci niezbyt rozgarnięci palmiarze, którzy do
    brzydoty i toporności lubią dorabiać idelogię.

    > Ciezko przeciwnikom iPhone dogodzic... po prostu nie lubia iPhone
    > i w razie potrzeby beda mu wytykac zbyt nasycone, cukierkowe
    > lub zbyt wyblakle barwy ekranu - zalezy do czego porownuja :-)

    Pogrobowcy palma to są po prostu strasznie insecure i nienawidzą wszelkiej
    konkurencji dla używanych przez nich rozwiązań.

  • 309. Data: 2012-05-23 14:00:25
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-23 12:00, Skrypëk pisze:

> [...]
    > bardzo nie słyszę różnicy w głośności alarmu między ustawieniem 1, 15 a
    > 30. Toto chyba jednak zawsze dzwoni tak samo. I bardzo dobrze, budzik

    A niby ja to jestem zakręcony ;-)
    Symbianowcy ;-) po prostu dostrzegli feler w ajfonie (a dokładnie w
    budziku) a Pszemol tego feleru broni jak niepodległości. Ma do tego
    prawo :-)

  • 310. Data: 2012-05-23 14:46:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

    > A niby ja to jestem zakręcony ;-)
    > Symbianowcy ;-) po prostu dostrzegli feler w ajfonie (a dokładnie w
    > budziku) a Pszemol tego feleru broni jak niepodległości. Ma do tego
    > prawo :-)

    Ten volume to nie jest aż taki wielki problem. Jaja to się zaczynają dopiero
    jak z powodu daylight saving ajfony dzwonią godzinę za wcześnie lub godzinę
    za późno, albo po Nowym Roku nie dzwonią wcale. Na to nie pomoże nawet i 10
    suwaków.

    I niechcący wyszło, że jednak WP jest lepszy niż ajfon, bo ma niezawodny
    budzik (bez zawracania dupy sześcioma suwakami). A to heca.