  • 311. Data: 2012-05-24 14:23:36
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:zfackpa8wjwz$.48f59airy861.dlg@40tude.net...

    > Ale ja nie chce sobie wstawiac na fb. To kolega chce.
    > Ale on ma kiepski aparat. A ja mam dobry :-)

    Nie rozumiem problemu...
    To ty wstaw na swoje konto i go zataguj :-)

  • 312. Data: 2012-05-24 14:30:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Ale producent dał ciała i trzeba sobie jakoś radzić NIE? :-)
    >
    > Klient: A czy ten tel. ma budzik?
    > Sprzedawca: Tak ale jak Pan sobie wieczorem ściszy muzykę przy słuchaniu
    > to może Pana rano nie obudzić.

    To akurat nieprawda - nie zrozumiałeś.
    Głośność ringtone jest połączona z głośnością alarmu.
    A nie głośność muzyki czy w trakcie rozmowy telefonicznej.
    To są dwa osobne ustawienia.

    > Klient: Jak to? To znaczy że nie ma budzika.
    > Sprzedawca: W zasadzie ma ale lepiej niech pan sobie dogra aplikację. To
    > jest takie wizjonerskie rozwiązanie żeby zachęcić przez wku... do
    > korzystania ze sklepu z aplikacjami.
    > Klient: Aha. Tylko dlaczego przez wku...? :-)

    Nie mam do budzika specjalnej aplikacji, telefon mnie budzi
    głosem budzika nawet gdy był omylnie przestawiony na wibracje
    a jedyne co się dzieje to zmiana głośności budzenia w zależności
    od ustawienia głośności ringtone. To naprawdę jest wydumany problem.

    > Mam napisać dialog między spóźnionym pracownikiem
    > (świeżym nabywcą) a pracodawcą?
    > :-)

    Najpierw popraw ten co wydumałeś wcześniej, bo zrobiłeś w nim błąd.

  • 313. Data: 2012-05-24 18:49:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-05-23 12:11, Skrypëk pisze:

    > Widocznie krytykantami byli ci niezbyt rozgarnięci palmiarze, którzy do
    > brzydoty i toporności lubią dorabiać idelogię.

    Lepsze to chyba niż apologeci jaskrawych nierzeczywistych barw, nie
    mający pojęcia o tym jak kolor wyglądał w rzeczywistości..

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 314. Data: 2012-05-24 23:49:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Nie rozumiem problemu...
    > To ty wstaw na swoje konto i go zataguj :-)

    Albo od razu na jego "ścianę".

    No i znowu okazuje się, że androidairze walczą z problemami rozwiązanymi 5
    lat temu.

  • 315. Data: 2012-05-24 23:51:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Lepsze to chyba niż apologeci jaskrawych nierzeczywistych barw, nie
    > mający pojęcia o tym jak kolor wyglądał w rzeczywistości..

    Achievement unlocked: zostałeś najbardziej insecure palmiarzem na grupie.

    Nie stać cię na AMOLED i dorabiasz ideologię?

  • 316. Data: 2012-05-25 00:32:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 24 May 2012 23:51:43 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Achievement unlocked: zostałeś najbardziej insecure palmiarzem na grupie.
    >
    > Nie stać cię na AMOLED i dorabiasz ideologię?

    Nie, żłobku tępawy, bawię się amatorską fotografią i wolę kolor rzeczywisty
    niż oczojebny.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 317. Data: 2012-05-25 01:05:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie, żłobku tępawy, bawię się amatorską fotografią i wolę kolor
    > rzeczywisty niż oczojebny.

    No no. Tera wśród młodzieży jest moda na Instagram i różne takie wyblakłe
    "retro" filtry.

  • 318. Data: 2012-05-25 06:44:34
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-24 14:30, Pszemol pisze:

    > Głośność ringtone jest połączona z głośnością alarmu.
    > A nie głośność muzyki czy w trakcie rozmowy telefonicznej.
    > To są dwa osobne ustawienia.

    Przyznaje się do błędu.
    Tylko powiedz czy to coś zmienia w przypadku nieobudzonego pracownika?

  • 319. Data: 2012-05-25 08:24:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Przyznaje się do błędu.
    > Tylko powiedz czy to coś zmienia w przypadku nieobudzonego pracownika?

    No ale dlaczego nieobudzonego? Czy to wina Apple że masz kaca?
    Nie pij tyle wódki po nocach to łatwiej się będziesz budził rano ;-)

  • 320. Data: 2012-05-25 08:53:44
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-25 08:24, Pszemol pisze:
    > No ale dlaczego nieobudzonego? Czy to wina Apple że masz kaca?
    > Nie pij tyle wódki po nocach to łatwiej się będziesz budził rano ;-)

    Nie trzeba być wybitnie rozgarniętym pedantem żeby dostrzec pewną
    "niedogodność" w produkcie Apple. Jakby tej niedogodności nie nazywać,
    jakby jej nie chwalić, jakby nie przekonywać użytkownika że tak jest
    dobrze to to dalej jest niedogodność która może skłonić do wybrania
    innej marki.

    A może w końcu zacznę pić to nie będę musiał się przejmować
    _działającymi_ budzikami. Niczym się nie będę przejmować :-)