  • 281. Data: 2012-05-21 00:20:57
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Duży ekran to pojęcie względne - dla byłego posiadacza I5700
    > z 3.2" i 320 x 480 pixeli tenże iPhone4 z 640 x 960 pixeli, 3.5"
    > (gęstość pikseli 330ppi w stosunku do gęstości 180ppi) będzie
    > dużym krokiem na przód...

    Nie dość że mały ekran, to jeszcze gówniane wyblakłe kolory ma ten "duży
    krok naprzód".

  • 282. Data: 2012-05-22 19:28:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]

    Ja to nie chciałbym większego ekranu jeśli skończyłoby się na tym,
    że musiałbym dachówkę nosić w kieszeni. Większy ekran? Tak, ale
    pod warunkiem że zewnętrzny rozmiar telefonu nie zmieni się
    znacznie. W dzisiejszym iPhone4 jest dosyć spora "ramka" martwej
    z pozoru przestrzeni między krawędzią LCD a krawędzią obudowy...
    Fajnie byłoby gdyby w nowym iPhone tą ramkę zmniejszyliby i dałoby
    się wcisnąć większy LCD w tą samą lub prawie tą samą obudowę.

    > Tam nie do pobicia. Można zrobić siedem albo od razu ośm suwaków
    > i głosić ze to amejzing.

    Ten wyraz "emejzing" jest bardzo często tu w USA używany...
    Prawie przerywnik jakiś :-)

  • 283. Data: 2012-05-23 01:12:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zrobiliscie sobie zdjecia na wspolnym ognisku i teraz chcecie kopiowac :-)

    No ale po co teraz, skoro i tak tego zdjęcia na telefonie nie będziesz
    używał.
    Więc MMSem prześlesz sobie miniaturkę do wstawienia na facebook
    a e-mailem lub po iCloud prześlesz pełnoformatowe do domu.

  • 284. Data: 2012-05-23 01:12:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > To se w domu odbierze maila.
    > Ale pewnie zaraz wydumasz, że on może nie ma w domu internetu i musi nosić
    > takie rzeczy na dyskietkach.

    :-)))

  • 285. Data: 2012-05-23 01:14:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Kurwi łbie.

    Love is in the air... :-)

    > Większości zdrowych normalnych ludzi ostatni raz zdarzyło się próbować coś
    > przesyłać z telefonu na telefon przez BT z siedem
    > lat temu.

    Dokładnie.

    > Po co miałbym się przejmować problemami, które od lat już w ogóle nie
    > występują, lub zdarzają się raz na 10 lat? Równie dobrze mógłbym płakać
    > z powodu braku stacji dyskietek w laptopie.

    Zapytaj go czy ma IrDA w swoim smartfonie... :-)

  • 286. Data: 2012-05-23 01:15:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message
    > Uświadom sobie "kurwi łebie", że należysz do małego odsetku osób,
    > które nie mają potrzeby korzystania z BT, ale jest sporo takich, którym
    > internet w telefonie i konta mailowe nie są w danej chwili potrzebne,

    Czy możesz być tak miły i podać nam linka do badań statystycznych
    pokazujących ile % użytkowników używa BT w swoich telefonach do
    wysyłania plików a ilu z nich nie wie co to BT i do czego może służyć
    natomiast doskonale posługuje się od wielu lat internetem i wifi?

  • 287. Data: 2012-05-23 01:17:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Jak chce mieć ładniej, szybciej i stabilniej, to WP.

    Może jak nie ma ochoty nic dogrywać do telefonu po kupieniu
    poza Skype... Bo aplikacji do WP to nie ma zbyt wiele.

    > Bynajmniej.

    A jednak.

  • 288. Data: 2012-05-23 01:18:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    > No ale problem z nietypową koncówką z jednej strony kabla do ajfona jest
    > oczywiście z dupy jak zwykle. Co za różnica w lesie jaki kabel ma, zgubił
    > lub połamał? Gdzie se go tym drugim końcem wetknie, w dziuplę?

    Może tamtejsze sowy i wiewiórki mają hi-tech dziuple wyposażone
    w gniazda 220V/AC, pralki i lodówki? :-)

  • 289. Data: 2012-05-23 01:20:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Niestety średniej krajowej nie zarabiam a operatorzy marnie na mnie
    > zarabiają bo tylko: dzwonię, smsuję, dużo słucham mp3 + radia ;-) robię
    > zdjęcia (innego aparatu foto nie posiadam) W sumie czasem korzystam z netu
    > po wifi, i używam nawigacji. Wiem... Zabezpieczyłem się. W samochodzie po
    > włożeniu na swoje miejsce telefonu mam od razu zestaw głośnomówiący,
    > wpięty kabel do odtwarzania mp3 i podpiętą ładowarkę. To wszystko za
    > pomocą jednej kliku, jednego złącza.
    > + oczywiście muszę mieć normalny funkcjonalny budzik na którym mogę

    Budzik to nie jest problem - poszukaj w Appstore ile jest aplikacji
    do wyboru jak podasz słowo kluczowe "alarm clock" lub "wake up".

  • 290. Data: 2012-05-23 01:23:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nie wiem o czym ty pierdolisz. U mnie w telefonie budzik zawsze działał.

    On nawiązuje do dyskusji o ściszaniu/zgłaśnianiu iPhone razem
    z budzikiem i alarmami a nie osobno 6-suwakami jak w Androidzie.
    Boi się, że sobie ściszy i mu się budzik nie włączy - podpowiadam mu
    obok że ma w Appstore tysiąc i jeden różnych aplikacji budzików,
    wybrać sobie może nawet taki co mu będzie świecił zielonymi
    cyframi udając wyświetlacz LED albo czytał godzinę słownie...
    Bajery jakie sobie tylko możesz wymarzyć - nasza rozmowa o tym
    zgłaśnianiu/ściszaniu dotyczyła budzika wmontowanego w iOS.