  • 271. Data: 2012-05-20 09:47:05
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-01 14:02, Pszemol pisze:

    > Utrudnienie czego?

    Dzięki za ten wątek. Dzięki za uchronienie mnie przed wpakowaniem się na
    minę:-)
    Odnośnie alarmu. Nie wyobrażam sobie żeby alarm-budzik który budzi mnie
    do pracy nie trzymał swoich parametrów zawsze i wszędzie. Pilnowanie
    tego jest niedopuszczalne. To jest zbyt poważna sprawa. Tu chodzi o
    pieniądze:-) Może jednostkowe alarmy mogłyby podlegać takiej regulacji
    ale na pewno nie BUDZIK.
    Odnośnie odblokowywania. Mam mechaniczne w telefonie. Na początku jak
    jeszcze ręce się nie przyzwyczaiły wydało mi się niewygodne.
    Zainstalowałem sofcik. I co? Właśnie wracam do oryginału bo żeby
    odblokować muszę nacisnąć jakiś przycisk, widzieć i przesunąć.
    Jako że mój tel. w kaburze na pasku (no bo gdzie? w kieszeni? na
    smyczy?:-) ) to jedną ręką go wyciągam, odblokowuję i przed oczami mam
    już gotowy do pracy sprzęt. Na prawdę trzeba by się napracować żeby
    przypadkiem w kieszeni z kluczami go przypadkowo odblokować.
    O i jeszcze znalazłem taki sofcik który wykorzystuje czujnik zbliżeniowy
    do blokowania ekranu.

  • 272. Data: 2012-05-20 13:47:37
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-01 02:53, Pszemol pisze:

    > Bo nigdy nie kupiłeś sobie przecież zabawki dla zwykłej przyjemności...
    > Jeśli tak to współczuję Ci nudnego życia księgowego.

    Też lubię gadżety ale przed zakupem dokładnie rozpoznaję który tel.
    będzie najlepiej wypełniał swoje zadanie w zadanym budżecie.
    Niestety średniej krajowej nie zarabiam a operatorzy marnie na mnie
    zarabiają bo tylko: dzwonię, smsuję, dużo słucham mp3 + radia ;-) robię
    zdjęcia (innego aparatu foto nie posiadam) W sumie czasem korzystam z
    netu po wifi, i używam nawigacji. Wiem... Zabezpieczyłem się. W
    samochodzie po włożeniu na swoje miejsce telefonu mam od razu zestaw
    głośnomówiący, wpięty kabel do odtwarzania mp3 i podpiętą ładowarkę. To
    wszystko za pomocą jednej kliku, jednego złącza.
    + oczywiście muszę mieć normalny funkcjonalny budzik na którym mogę
    polegać. ;-)

  • 273. Data: 2012-05-20 15:03:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:
    > + oczywiście muszę mieć normalny funkcjonalny budzik na którym mogę
    > polegać. ;-)

    To kup na bazarze za pięć złotych zwykły klasyczny budzik. Raz ustawiony
    będzie dzwonił codziennie o takiej samej porze z ustaloną głośnością. Nie
    będzie się wieszał, nie trzeba codziennie ładować, nie trzeba aktualizować i
    ubijać procesów. itd.
    Na cholerę za 1000zł kupujesz jakiś palmofon z androidem, jak po prostu
    potrzebujesz budzika?

  • 274. Data: 2012-05-20 15:09:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 15:03:40 +0200, Skrypëk napisał(a):
> [...]
    > będzie się wieszał, nie trzeba codziennie ładować, nie trzeba aktualizować i

    Ale trzeba nakrecac :-)

    > Na cholerę za 1000zł kupujesz jakiś palmofon z androidem, jak po prostu
    > potrzebujesz budzika?

    Zeby nie kupowac budzika ? :-)

    J.

  • 275. Data: 2012-05-20 15:49:13
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-20 15:03, Skrypëk pisze:
> [...]
    > aktualizować i ubijać procesów. itd.
    > Na cholerę za 1000zł kupujesz jakiś palmofon z androidem, jak po prostu

    Bo wszystkie telefony które do tej pory używałem miały w pełni
    funkcjonalny budzik. :-) Bo nie chcę wozić ze sobą budzika. Bo śpię w
    różnych lokalach (pokojach) ;-) Chcesz więcej powodów.
    Jak coś jest ułomne-odstaje od przyjętej normy to trzeba się do tego
    przyznać i nie dorabiać na siłę ideologii.
    Kupiłem za 400 zł telefon z bardzo dobrym aparatem fotograficznym,
    radiem ;-) nawigacją itd. Może nie jest szybki jak na dzisiejsze czasy
    ale ładuję go co drugi dzień. Ma wszystko co potrzeba oprócz magicznego
    logo (Satio z Symbianem) Ubijanie procesów? Co to takiego?

    Pogódź się z tym że ludzie wybierają tel. pod kątem użyteczności jaką
    potrzebują a w wielu przypadkach broniony przez ciebie produkt tego nie
    posiada. Już pomijając nawet cenę czy religię.
    Ułomność nazywasz genialnością a normalne stosowane od lat
    funkcjonalności nazywasz fanaberiami. Żyj dalej w swoim świecie a jak
    już będziesz chciał kogoś przekonywać to się trochę rozejrzyj i poszukaj
    argumentów. Bo tych brak.

  • 276. Data: 2012-05-20 17:31:00
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale trzeba nakrecac :-)

    Baterii w budziku się nie nakręca. Wymienia się raz na pół roku.

  • 277. Data: 2012-05-20 17:31:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > funkcjonalności nazywasz fanaberiami. Żyj dalej w swoim świecie a jak
    > już będziesz chciał kogoś przekonywać to się trochę rozejrzyj i

    Nie wiem o czym ty pierdolisz. U mnie w telefonie budzik zawsze działał.

  • 278. Data: 2012-05-20 18:59:01
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał:

    > Kurwi łbie. Większości zdrowych normalnych ludzi ostatni raz zdarzyło się
    > próbować coś przesyłać z telefonu na telefon przez BT z siedem lat temu.
    > Po co miałbym się przejmować problemami, które od lat już w ogóle nie
    > występują, lub zdarzają się raz na 10 lat? Równie dobrze mógłbym płakać z
    > powodu braku stacji dyskietek w laptopie.

    Uświadom sobie "kurwi łebie", że należysz do małego odsetku osób, które nie
    mają potrzeby korzystania z BT, ale jest sporo takich, którym internet w
    telefonie i konta mailowe nie są w danej chwili potrzebne, a chciałyby w
    prosty i szybki zarazem sposób wymienić się zdjęciami czy dzwonkami. Np
    uczniowie w szkole lub babcie na kółku różańcowym. No ale co taka chora wsza
    jak ty może wiedzieć o potrzebach innych. Ważne, że ty jesteś najmądrzejszy
    i najlepiej się znasz na nowościach i technologiach. Zapamiętaj sobie, że
    szacunku dla innych nie zastąpisz chamstwem i arogancją.

  • 279. Data: 2012-05-20 20:33:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem> wrote:

    > Uświadom sobie "kurwi łebie", że należysz do małego odsetku osób,
    > które nie mają potrzeby korzystania z BT

    Wręcz przeciwnie. Należę do zdecydowanej większości, której BT zupełnie nie
    rajcuje, a telefonu używa do telefonania i mailowania.

    > ale jest sporo takich,
    > którym internet w telefonie i konta mailowe nie są w danej chwili
    > potrzebne, a chciałyby w prosty i szybki zarazem sposób wymienić się
    > zdjęciami czy dzwonkami.

    Wymieniać się dzwonkami? Kto takie rzeczy robi?

    > Np uczniowie w szkole

    A no to teraz wszystko jasne. Trza było od razu mówić, że ty z gimbazy.

    > lub babcie na kółku różańcowym.

    lulz, na pewno :)

> [...]
    > znasz na nowościach i technologiach. Zapamiętaj sobie, że szacunku
    > dla innych nie zastąpisz chamstwem i arogancją.

    Gimbo, please. Idź powymieniaj się dzwonkami z kolegami, a nie plujesz się
    bez sensu.

  • 280. Data: 2012-05-20 20:41:17
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2012-04-28 17:22, Pszemol pisze:
    > "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > Sam się pakujesz na drogę niepowodzenia ustawiając takie wymagania.

    > Nie ma dobrych smartfonów które pracują dłużej niż 2 dni na baterii.

    Jest, motorola razr maxx.

    http://www.motorola.com/Consumers/US-EN/Consumer-Pro
    duct-and-Services/Mobile-Phones/ci.DROID-RAZR-MAXX-b
    y-MOTOROLA-US-EN.compare#anchor