  • 181. Data: 2012-05-01 13:55:49
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 01 May 2012 13:54:42 +0200, JohnyK napisał(a):

    > Nexus. Ma wsparcie Google.

    I co, wujek Gógiel przyjdzie i naprawi jak coś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 182. Data: 2012-05-01 14:02:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jno76t$sui$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak, czasami latwosc moze stanowic problem. Wytlumacz mi prosze skad sie
    > wzial w iOS lock screen ze swietna skadinad gra "Slide to unlock" -
    > przeciez to jawne utrudnienie ;]

    Utrudnienie czego?

  • 183. Data: 2012-05-01 14:04:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jno7hi$tca$1@node2.news.atman.pl...

    > To moze inaczej, Pszemol czy mozesz w iOS zerwac link miedzy poziomem
    > glosnosci alarmow i cala reszta? Caly czas bronisz uparcie czegos czego
    > nie mozesz w zaden sposob zmienic. Przypomina mi to dawne dysputy,
    > dotyczace potrzeby stosowania mmsow czy multitaskingu.

    Bo naprawdę nie widzę zastosowania w którym chciałbym wyciszać
    dzwonek telefonu a nie wyciszać alarmy - albo dziecko śpi i mu
    hałas przeszkadza albo mam ruch w okolicy i chce głośno.
    Reszta to wydumane przykłady akademickie.

  • 184. Data: 2012-05-01 14:11:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > bo kazdy kij ma dwa konce - z jednej strony bym sie wsciekl jakbym sie nie
    > obudzil na wazne spotkanie, bo wczoraj wyciszylem dzwonki na innym waznym
    > spotkaniu, z drugiej - siedze sobie w kinie, dzwonki wylaczone a alarm
    > nie.

    Dla mnie to ciekawe, ale w iOS nawet jak przełaczysz telefon na brzęczenie
    to alarmy i tak zagrają - owszem, daje to pewność że nie zgubisz alarmu
    o spotkaniu z dentystą ale ryzykujesz że alarm zagra na spotkaniu z szefem
    mimo że telefon przestawiłeś na wibracje.

    > Albo jade sobie samochodem, telefon podlaczony do radyjka, ksiazka sie
    > dyskretnie czyta, dzieci spia ... a tu nagle dzwonek ryczy.
    >
    > No ale po to sa smartfony - trzeba kupic Advanced ring Manager :-)

    Albo uwalniamy z więzienia i godzimy się na to, że się co jakiś czas zawiesi
    :-)

  • 185. Data: 2012-05-01 14:37:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-01 14:02, Pszemol wrote:

    > Utrudnienie czego?

    Utrudnienie w skorzystaniu z telefonu: masz blokade fizyczna plus lock
    screen. Czy jest wg Ciebie jakiekolwiek uzasadnienie dla tego utrudnienia?

  • 186. Data: 2012-05-01 14:41:27
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-01 14:04, Pszemol wrote:

> [...]
    > hałas przeszkadza albo mam ruch w okolicy i chce głośno.
    > Reszta to wydumane przykłady akademickie.

    Dla mnie jest wazne to, ze to rozwiazanie adroidowe idealnie sie u mnie
    sprawdza. Nie chce mi sie podawac wiecej "akademickich" przykladow.
    Widze, ze rozwiazanie glosnosci alarmu w iOS jest do zaakceptowania choc
    nie jest idealem wg moich kryteriow.

  • 187. Data: 2012-05-01 15:44:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-28 21:40, atm pisze:

    > Za 1000zl faktycznie nie zaszaleje:
    > http://allegro.pl/samsung-i9001-galaxy-s-plus-dystry
    -polska-gw-24-m-i2287931150.html
    > Choc z drugiej strony to calkiem zacny telefon.

    Jak pisałem wcześniej - w tej chwili czekam czy SGSIII namiesza coś na
    rynku czy nie. W tej chwili na polu bitwy zostały Defy+, SGS+ i SGSII -
    ale oczywiście czekam na inne sugestie

    > PlaMa, czy to Twoj obecny telefon?
    > http://www.gsmarena.com/samsung_i5700_galaxy_spica-2
    965.php

    ano mój :(

    > Jesli tak, to nie zazdroszcze, ale fakt faktem, ze powinien dzialac.
    > Moze wolniej, z przycieciami ale baz takich przygod jakie Ciebie
    > spotkaly. Moze jest uszkodzony, albo instalujesz za kazdym razem jakas
    > aplikacje ktora go rozklada?

    hmm... gg? soundhound? Używałem różnych softów z różnymi launcherami i
    zawsze jest słabo.
    Czasami tuż po instalacji softu telefon jako-tako śmiga - ale zawsze w
    końcu zaczyna ssać. Nie zauważyłem, żeby jakaś konkretna aplikacja to
    powodowała.

  • 188. Data: 2012-05-01 15:45:48
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-28 22:04, boxfish pisze:

    > Ktoś bierze i5700 i psioczy na androida inny posiadajacy prawie
    > identyczny wydajnosciowo LG p500 chwali - ten sam system zupełnie inne
    > wydajności sprzętu ...

    Zauważ, że ja nie psioczę na Androida tylko na Samsunga

  • 189. Data: 2012-05-01 16:07:28
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > I co, wujek Gógiel przyjdzie i naprawi jak coś?

    A co, ciocia Symbianowa Nokia czy Wujek windowsowy Bill przychodzi by
    naprawić? Nie, Waldek, daj sobie spokój.
    Android nie jest dla Ciebie. I ja to rozumiem. A Ty chcesz innych nawracać.
    Bez sensu.
    --
    JK

  • 190. Data: 2012-05-01 16:21:15
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 01 May 2012 16:07:28 +0200, JohnyK napisał(a):

> [...]
    > naprawić? Nie, Waldek, daj sobie spokój.
    > Android nie jest dla Ciebie. I ja to rozumiem. A Ty chcesz innych nawracać.

    Ale ja tylko chciałem usłyszeć tylko argumenty, które jakoś uzasadnią to
    wsparcie. W dodatku na tyle mocne, żeby obalić fakty, mówiące, że to
    "wsparcie" zazwyczaj oznacza kompletny brak jakiegokolwiek innego wsparcia,
    bo wujek Gógiel stanowczo sobie nie życzy jakichkolwiek zmian, brandingu
    itp. JEDYNA rzecz dobra w Nexusach to fakt, że zazwyczaj pierwsze dostają
    nowe wersje Androida. Przy czym słowo dobra powinno być w mocnym
    cudzysłowie, bo bycie betatesterem narażonym na wszystkie wady nowego
    systemu i niekompatybilność aplikacji do czasu wypuszczenia nowych wersji
    nie jest dla każdego.

    Nie chcesz usłyszeć jakim mięsem rzucał mój znajomy (a jednocześnie
    klient), kiedy nieopatrznie włączył na swoim Sensation XE aktualizację z
    2.3.x do ICS. Niby działa, ale on twierdzi, że bardziej muli, część rzeczy
    przestała działać i musiał szukać nowych programów i widgetów. A to była
    jak najbardziej oficjalna aktualizacja, pchana OTA.
    Miał tyle szczęścia, że mogłem mu wyszukać sposoby poradzenia sobie, bo w
    końcu wiele ludzi już przez to przechodziło. A z Nexusem będziesz
    pierwszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie